فیلم‌ برداری فیلم لایواکشن Minecraft ؛ جیسون موموا در لایواکشن ماینکرفت

یک گزارش تازه می‌گوید که فیلم‌ برداری فیلم لایواکشن Minecraft (ماینکرفت) با بازی جیسون موموا در لایواکشن Minecraft حدود دو ماه دیگر آغاز می‌شود.

کمپانی فیلمسازی برادران وارنر دیسکاوری هفتم اپریل 2023، اعلام کردند که تاریخ اکران فیلم اقتباسی ماینکرفت، به سال 2025 موکول شد و جیسون موموا در این اقتباس سینمایی از یک بازی کامپیوتری بسیار محبوب، به عنوان نقش اصلی، بازی می‌کند.  بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Production List، فیلمبرداری لایو اکشن Minecraft در تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مرداد) آغاز خواهد شد.

فیلم‌ برداری فیلم لایواکشن Minecraft

شروع فیلمبرداری فیلم لایواکشن ماینکرفت

با مشخص شدن تاریخ شروع فیلمبرداری لایواکشن ماینکرفت تاکنون اطلاعات زیادی از اینکه لایواکشن Minecraft جه بازیگران دیگری دارد و داستان فیلم چیست منتشر نشده و فقط حضور جیسون موموا در ماینکرفت و تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم لایواکشن Minecraft ، رسماً با انتشار رسیده است.

فیلم‌ برداری فیلم لایواکشن Minecraft

تاریخ فیلم برداری لایو اکشن Minecraft

آغاز تصویربرداری لایواکشن Minecraft در تاریخ 7 آگوست در نیوزلند خواهد بود. و فقط جیسون موموا در لایواکشن ماینکرفت تایید شده است.

جزئیات تکمیلی فیلم جدید ماینکرفت منتشر شد !

کرفت، یک بازی ویدیویی سندباکس و جهان باز می‌باشد که توسط موجنگ استودیوز ساخته و برای رایانه، موبایل و کنسول منتشر شده است. این بازی توسط مارکوس پرسون خلق و با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *