پژمان بازغی از بیمارستان مرخص شد! [+جزئیات]

مرخص شدن پژمان بازغی از بیمارستان ؛ او چند روز پیش به علت مشکلات گوارشی در بیمارستان نیکان بستری شده بود، اما حالا با یک استوری خبر از مرخص شدن خود داد.

پژمان بازغی هنرمند شناخته‌شده عرصه سینما و تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبود شرایط خود مرخص شد. در ادامه مطلب با خبر پژمان بازغی در بیمارستان همراه ما بمانید.

مرخص شدن پژمان بازغی از بیمارستان

  • پژمان بازغی بیمارستان

پژمان بازغی با انتشار یک استوری خبر از مرخصی خود از بیمارستان داد. او چندی پیش به دلیل بروز مشکلات گوارشی در بیمارستان نیکان بستری شده بود، با بهبود شرایط خود از این بیمارستان مرخص شد تا دوران نقاهتش را در منزل ادامه دهد. رضا نصیری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» در گفت‌وگویی ضمن تائید این خبر گفت:

پژمان به دلیل مشغله و فشار زیادی که این روزها در انجمن بازیگران سینمای ایران و سایر موقعیت‌های کاری با آنها روبه‌روست، در حین اجرای برنامه «کودک‌شو» دچار درد معده شد. با وجود این و به رغم درد شدیدی که داشت، اجرا را تمام کرد. در ادامه می‌توانید استوری پژمان بازغی بعد از مرخص شدن را مشاهده کنید:

مرخص شدن پژمان بازغی از بیمارستان

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی متولد 19 دی 1353 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که از 19 سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید. پژمان بازغی (Pejman Bazeghi) در شهر تهران و در یک خانواده لاهیجانی به دنیا آمد، مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته نیروی دریایی می باشد. یک برادر بزرگتر از خود بنام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *