مستند جوانمرد تولید مرکز سیمافیلم در تلوزیون رونمایی شد

مستند جوانمرد تلوزیون ؛ طی یک مراسمی مستند جوانمرد تولید مرکز سیمافیلم، که روایتی از نحوه شهادت حمیدرضا الداغی رونمایی شد.

در مراسمی از مستند «جوانمرد» تولید مرکز سیمافیلم با حضور معاون سیما رونمایی و از خانواده شهید حمیدرضا الداغی تجلیل شد. در ادامه مطلب با خبر رونمایی از مستند جوانمرد همراه ما بمانید.

مستند جوانمرد تلوزیون

  • مستند جوانمرد در تلوزیون

محسن برمهانی، معاون سیما عصر روز گذشته در آیین اکران خصوصی مستند «جوانمرد» و تجلیل از خانواده شهید حمیدرضا الداغی گفت:

شما امروز با قدوم خود سازمان صداوسیما را متبرک کردید و وظیفه دارم بابت این حادثه اى که همه مردم ایران از آن مطلع شدند، به خانواده شهید الداغى تبریک و تسلیت بگویم.

برمهانی ادامه داد: شاید به ظاهر شهید الداغی چهره ای متفاوت از طیف وسیع شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد اما در دوره جنگ تحمیلی از این طیف شهیدان زیاد داشتیم. همانگونه که در بین شهدای مدافع حرم هم چنین افرادی را شاهد هستیم.

مستند جوانمرد تلوزیون

مستند جوانمرد حمیدرضا الداغی

در ادامه شاهنده گرامی، مادر شهید الداغی هم گفت: از همه کسانی که ما را در این مدت تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم. با همراهی خود مرهمی بر غم سنگین دل ما بودند. از جوانان سازنده این مستند ممنونم. من مستندهای دیگری هم از این واقعه دیدم، اما در این مستند ایستادگی فرزندم حمیدرضا به درستی نمایش داده شد.

در این فیلم به خوبی بیان می شود که «سروها» ایستاده می‌میرند. فیلم خیلی خوب تمام شد و همان طور که حمیدرضا ایستادگی کرد به خوبی در این مستند به تصویر درآمده است. افتخارم این است که فرزندم در این راه برگزیده شد و با توجه به انسانیت و شرافتی که داشت چیزی جز این از پسرم انتظار نداشتم و باید این کار را می کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *