تریلر جدید انیمیشن Suicide Squad Isekai منتشر شد

به تازگی، کمپانی دی سی، انیمیشن جدید خودش را تحت عنوان تریلر انیمیشن Suicide Squad Isekai معرفی کرد که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشت.

انیمیشن جدید Suicide Squad محصولی مشترک از استودیو WIT و وارنر ژاپن است. «ایگی اومهارا»، یکی از نویسندگان برجسته انیمه‌هایی مانند Re:Zero و Vivy: Fluorite Eye’s Song و After the Rain، به همراه «تاپی ناگاتسکی» (نویسنده مانگاکای Re:Zero)، در نوشتن داستان این انیمه سریالی با همدیگر همکاری کردند. همچنین، طراحی شخصیت‌ها به عهده «آکیرا آمانو» (طراح شخصیت‌های انیمه Psycho-Pass) قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Suicide Squad Isekai منتشر شد

در 3 جولای 2022، DC یک سری انیمیشن معرفی کرد که توسط Warner Bros Japan و WIT Studio ساخته شد. تریلر رسمی Suicide Squad Isekai طراحی شخصیت‌های جوکر و هارلی کویین را به نمایش گذاشت و همچنین گروهی از بازیگرانی که روی نمایش کار می‌کردند را نیز نشان داد.

استودیوی WIT برای طرفداران انیمه نیازی به معرفی ندارد. این تیم شهرت خود را با کار بر روی سه فصل اول حمله به تایتان تثبیت کرد. MAPPA تولید AOT را در فصل 4 بر عهده گرفت و راه را برای WIT برای انجام پروژه‌های دیگر باز کرد.

جوخه انتحار یا همان Suicide Squad، یک مجموعه کمیک دی‌سی است که پس از اولین حضور شخصیت‌های این مجموعه در کمیک‌های The Brave و The Bold از دهه 1950، توسط «جان اوسترندر» مدرن شد. این مجموعه از کتاب‌های مصور دو فیلم (2016 و 2021) دریافت کرده که در مجموع 914 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به دست آورده‌اند.

استودیوی WIT قرار است انیمه موردانتظار خود را در تاریخی نامعلوم از سال 2024 منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری دی سی با استودیوی WIT چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *