تریلر فیلم Wildcat منتشر شد

چندی پیش، از تریلر فیلم Wildcat که کارگردانی آن را «ایتن هاوک» بر عهده دارد منتشر شد که زندگی یک نویسنده‌ آمریکایی به نام «فلانری اوکانر» را نشان می‌دهد.

فیلم Wildcat به کارگردانی «ایتن هاوک»، داستان جوانی «فلانری اوکانر» را با بازی «مایا هاوک» را دنبال می‌کند که روند نوشتن و چاپ اولین رمان خود را نشان می‌دهد. جدای از نویسندگی، او یک کاتولیک متعهد نیز است که با چالش ترکیب هنر و ایمان خود مواجه می‌شود و در عین حال با بیماری لوپوس نیز مبارزه می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Wildcat منتشر شد

در ابتدای تریلر Wildcat ، داستان‌گویی جوانی به نام «اوکانر» را می‌بینیم که یک صحنه تلخ و سخت از داستان‌هایش را توصیف می‌کند. با وجود استعداد داشتن در داستان‌نویسی، رابطه او با مادرش بهترین نبوده و مادرش نیز او را به اندازه کافی حمایت نمی‌کند. زمانی که او به بیماری لوپوس مبتلا می‌شود، بیشتر از همیشه به دنیای نوشتن فرار می‌کند و تلاش دارد تا زمان کافی برای نوشتن داستان داشته باشد.

به طور کلی، این داستان درباره پیروی از شور و اشتیاق است. «ایتن هاوک» کارگردانی فیلم سینمایی Wildcat را بر عهده دارد و همچنین همراه با «شلبی گینز» فیلمنامه آن را نوشته است. بازیگر اصلی این فیلم همان دختر «ایتن هاوک»، «مایا هاوک» خواهد بود. این اثر در تاریخ 3 مه 2024 (14 اردیبهشت 1402) در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *