نو کمبل در فیلم Scream 7 حضور خواهد داشت

چندی پیش گفته شد که نو کمبل بازیگر کانادایی، برای فیلم جدید Scream با عنوان Scream 7، با کارگردانی «کوین ویلیامسون» به دنیای این مجموعه بازمی‌گردد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، «نو کمبل» روز سه‌شنبه اعلام کرد که در نقش «سیدنی پرسکات»، برای فیلم بعدی فرانچایز Scream بازخواهد گشت. «کمبل» در پستی اینستاگرامی خود گفت که از او درخواست شده و خوشحال است که به این فرانچایز باز می‌گردد که در حال حاضر تنها با عنوان فیلم Scream 7 شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور نو کمبل در فیلم Scream 7

این قسمت توسط نویسنده اصلی فرانچایز Scream، یعنی «کوین ویلیامسون»، بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط «گای بوسیک» به نگارش درآمده، کارگردانی خواهد شد. «کمبل»، ستاره اصلی فرانچایز جیغ ، در ششمین فیلم این فرنچایز که سال گذشته، به دلیل اختلاف دستمزد حضور نداشت، حالا برخواهد گشت. آخرین حضور او در این مجموعه، فیلم Scream در سال 2022 بود که به عنوان یک راه‌اندازی مجدد فرنچایز عمل می‌کرد. او همین اواخر در ژانویه اعلام کرده بود که بازگشت به نقش را با قیمت مناسب رد نمی‌کند.

نو کمبل

«کمبل» در این رابطه نوشت:

همیشه بازی در نقش سیدنی در فیلم‌های جیغ باعث افتخار بوده و قدردانی من از این فیلم‌ها و آنچه که برای من معنی داشته‌اند، هرگز کاهش نیافته است. من بسیار خوشحالم و با افتخار می‌گویم که به محترمانه‌ترین شکل از من خواسته شده که «سیدنی» را به سینما بازگردانم و نمی‌توانم بیشتر از این هیجان زده باشم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور نو کمبل در فیلم Scream 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *