امید کمدی هالیوود و باکس آفیس به فیلم No Hard Feelings

امید کمدی هالیوود به فیلم No Hard Feelings است که این فیلم در آخر هفته دوم، کمدی کارگردان Gene Stupnitsky برای The Numbers 7.85 میلیون دلار فروخت.

فصل فیلم های تابستانی 2023، تاکنون، بیشتر از فیلم‌های پربازدید بوده است، و چندین فیلم بزرگ بسیار کمتر از حد انتظار بوده‌اند. جایگاه No Hard Feelings در باکس آفیس که به یک فرنچایز متصل نیست، در ژانری است که در سال‌های اخیر تا حد زیادی به استریم کاهش یافته است. فیلم No Hard Feelings در باکس آفیس جایگاه خود را حفظ کرده است.

امید کمدی هالیوود به فیلم No Hard Feelings

اما اگر یک نقطه نسبتاً روشن در چند آخر هفته گذشته وجود داشته باشد، آن کمدی با درجه R سونی “No Hard Feelings” بوده است. علیرغم این واقعیت که این نشان دهنده کاهش 48 درصدی نسبت به آخر هفته افتتاحیه آن است که در دوران پس از قرنطینه بسیار محکم است. به‌ ویژه در مواجهه با رقابت سخت، با افتتاحیه «ایندیانا جونز و شماره‌گیر سرنوشت» در آخر هفته گذشته که 60 میلیون دلار فروش داشت. مسلماً، این رقم در حد انتظارات پایین صنعت بود که ممکن است به هر فیلم دیگری کمک کرده باشد. در هر صورت، سونی اکنون امیدوار است که آخرین جدیدش بتواند راه را طی کند و در واقع به یک موفقیت در تئاتر تبدیل شود.

امید کمدی هالیوود به فیلم No Hard Feelings
فیلم No Hard Feelings

جایگاه No Hard Feelings در باکس آفیس

امید کمدی هالیوود به فیلم No Hard Feelings
فیلم No Hard Feelings

تا زمان نگارش این مقاله، «بدون احساسات سخت» 29.6 میلیون دلار در داخل و 20 میلیون دلار در سطح بین‌المللی به دست آورده است که در مجموع تنها یک موی کمتر از 50 میلیون دلار به دست آورده است. به طور کلی، بررسی‌ها برای فیلم درخشان نبودند (نقد ما را اینجا بخوانید)، بنابراین به نظر می‌رسد که درباره قدرت ستاره ماندگار لارنس صحبت می‌کند. همچنین قویاً نشان می دهد که تماشاگران مایلند در شرایط مناسب برای یک کمدی مستقیم در سینماها حاضر شوند. این چیز خوبی است.

به بیان ملایم، کمدی‌ها در چند سال گذشته در سینماها با مشکل مواجه شده‌اند. تنها دو استثنای بی‌شرایط «شهر گمشده» (192.9 میلیون دلار در سراسر جهان) و «بلیت بهشت» (168.5 میلیون دلار در سراسر جهان) در سال 2022 بودند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *