حضور دختر نولان در فیلم جدید اوپنهایمر

به تازگی خبر حضور دختر نولان در فیلم جدید اوپنهایمر تایید شده است. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات حضور فلورا نولان در فیلم جدید اوپنهایمر بپردازیم.

نولان به The Telegraph UK فاش کرد که دختر دانشگاهی خود، فلورا نولان را به عنوان یک زن بی نام انتخاب کرده است که طبق این قطعه، در «دیدایی جهنمی و وجدان سوزناک ظاهر می شود، که در آن گوشت از روی صورت او توسط یک نور سفید در نتیجه بمب اتمی جدا می‌شود. کیلیان مورفی دانشمند جی رابرت اوپنهایمر را به تصویر می‌کشد که سلاح هسته‌ای را ساخته است.

حضور دختر نولان در فیلم جدید اوپنهایمر

نولان در مورد بازیگری فلورا، دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه تیش دانشگاه نیویورک، گفت:

«ما به کسی نیاز داشتیم که بخش کوچکی از یک سکانس تا حدی تجربی و خودانگیخته را انجام دهد، بنابراین فوق العاده بود که فقط نقش او را با آن داشته باشیم.»

فلورا نولان در IMDb به عنوان “قربانی سوختگی” شناخته می شود و همچنین برای مدت کوتاهی در “Interstellar” نولان در سال 2014 ظاهر شد.

حضور دختر نولان در فیلم جدید اوپنهایمر
حضور فلورا نولان در فیلم جدید اوپنهایمر, حضور فلورا نولان در فیلم جدید Oppenheimer

حضور فلورا نولان در فیلم جدید اوپنهایمر

نولان اخیراً در مقاله اخیر هالیوود ریپورتر به فرزندان خود اشاره کرد که طی آن اعتراف کرد که گوشی هوشمند ندارد. نولان گفت:

«بچه های من احتمالاً می گویند که من یک لودیت کامل هستم. من در واقع در برابر این توصیف مقاومت می کنم. من فکر می کنم فناوری و آنچه می تواند ارائه دهد شگفت انگیز است. انتخاب شخصی من در مورد میزان مشارکت من است.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *