خانه قصه های مجید بعد از گذر زمان ؛ خونه قصه‌ های مجید بعد ۳۳ سال [+فیلم]

قصه‌های مجید کار فاخر زنده‌یاد کیومرث پوراحمد روایتی از نوجوانی مجید در کنار بی‌بی است. حال فیلمی از خانه قصه های مجید بعد از گذر زمان منتشر شده است.استاد کیومرث پوراحمد که چندی قبل خبر مرگ خودخواسته ایشان جامعه هنری و مردم شریف ایران را در بحتی از غم فرو برد، انتشار خونه قصه‌ های مجید بعد ۳۳ سال شاید دوباره یاد این استاد را برای کودکان دهه 60 و به ویژه همه بچه‌های سرزمینمان زنده کند.

خانه قصه های مجید بعد از گذر زمان

خونه قصه های مجید بعد از گذر زمان بازسازی شد

کیومرث پوراحمد متولد 25 آذر 1328 کارگردان، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و تدوین گر ایرانی است. او دانش آموخته رشته کارگردانی سینما است. کیومرث پوراحمد فرزند پروین دخت یزدانیان و خدابخش پوراحمد می‌باشد. پوراحمد ۷۳ ساله بود. «آخرین فیلم‌اش پرونده باز است» را ساخت و پیش از آنکه روی پرده نقره‌ای تماشایش کند، با مرگی خودخواسته چشم از جهان فرو بست.

خانه قصه های مجید بعد از گذر زمان

فیلم خونه قصه‌ های مجید بعد ۳۳ سال این شکلی شده

ویدئویی تازه از خانه قصه‌‌های مجید منتشر شده که نشان می‌دهد  لوکیشن واقعی قصه های مجید باز سازی شده است.

جامع‌ترین لیست بهترین فیلم های کیومرث پور احمد

قصه‌های مجید اولین اثر هوشنگ مرادی کرمانی است. این اثر از زبان پسر نوجوانی به نام مجید که همراه مادربزرگش در کرمان زندگی می‌کند، روایت می‌شود. از آنجا که این کتاب توسط کیومرث پوراحمد به شکل سریال تلویزیونی در آمده از شهرت خوبی برخوردار شده است همچنین خاطرات زیادی به ویژه برای کودکان و نوجوانان دهه 60 ساخته است. سبک کتاب طنزآمیز همراه با ضرب‌المثل‌ها و اصطلاحات عامیانه است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *