روز پخش سریال Command Z به کارگردانی سودربرگ ؛ تریلر سریال Command Z

روز پخش سریال Command Z به کارگردانی سودربرگ به همراه تریلر سریال به انتشار رسید. با جزئیات سریال Command Z همراه فیگار باشید.

سریال 8 قسمتی Command Z به کارگردانی سودربرگ اثری کمدی و علمی تخیلی است، اولین تریلر Command Z که قبلا با نام The Pendulum Project شناخته می‌شد، رونمایی شد. سریال کامند زد حول محور تیمی از افراد غیرمنتظره تشکیل شده است، که وظیفه آنها اینطور تعریف شده است:  از طریق یک دستگاه شبیه به ماشین لباسشویی جهان را نجات بدهند.

روز پخش سریال Command Z به کارگردانی سودربرگ

اولین تریلر سریال Command Z 

سریال Command Z بر روی وب سایت Extension765.com منتشر می شود. این سریال که حدود 90 دقیقه طول می کشد. داستان سه نفر (جی جی مالی، روی وود، جونیور و کلوئی رادکلیف) را در آینده‌ای نه چندان دور دنبال خواهد کزد.

روز پخش سریال Command Z به کارگردانی سودربرگ

اولین تریلر کامند زد به کارگردانی سودربرگ

تریلر منتشر شده سریال Command Z نشان می‌دهد که این تیم سه نفره را فردی با بازی مایکل سرا دور هم جمع کرده و از طریق ارتباط از راه دور در مکانی شبیه به یک پناهگاه، دستورات لازم را به آنها می‌دهد. این فرد متذکر می‌شود که ماشین لباسشویی دستوراتی خاص دارد که باید به درستی انجام شود تا این دستگاه قادر به درست کارکردن باشد.

سریال Command Z خارج از قرارداد این کارگردان ( سودربرگ ) با برادران وارنر و HBO، به صورت کاملا مستقل توسط خود او ساخته شده است که از طریق وب سایت شرکت سودربرگ یعنی Extension 765 قرار است استریم شود و در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. ظاهرا این پروژه بین آخرین رقص جادویی مجیک مایک و دور باطل تصویربرداری شده است.

زمان پخش سریال Command Z به کارگردانی سودربرگ

روز پخش سریال Command Z به کارگردانی سودربرگ

روز پخش سریال کامند زد به کارگردانی سودربرگ از تاریخ ۱۷ ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی‌ (دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲) شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *