تصویر جدیدی از فیلم The Marvels منتشر شد !

تصویر جدیدی از فیلم The Marvels در حالی که دنیای سینمایی مارول در حال آماده شدن برای انتشار جدیدترین کار خود است، به تازگی منتشر شد.

اخیرا عکس‌های جدیدی که از فیلم سینمایی مارول‌ها منتشر شده‌اند، ظاهری کاملاً جدید به ماجراجویی هیجان انگیز و آتشین جدید MCU ارائه می‌دهند. این فیلم بر روی سه قهرمان داستان تمرکز خواهد کرد که قدرت کاپیتان مارول را دارند.

بیشتر بخوانید:

پوستر فیلم The Marvels در مراسم CinemaCon

تصویر جدیدی از فیلم The Marvels

عکس‌های جدید کاپیتان مارول یا کارول دانورز(بری لارسون)، خانم مارول/کامالا خان (ایمان ولانی) و مونیکا رامبو/ فوتون (تیونا پریس) به تازگی به انتشار رسید. این تصاویر توسط Entertainment Weekly در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این تصاویر همچنین بازگشت اسرارآمیز کری و اسکرولز را به تصویر می‌کشد. «مارولز» دنباله‌ای بر «کاپیتان مارول» ۲۰۱۹ خواهد بود.

تصویر جدیدی از فیلم The Marvels
تصویر جدید از فیلم مارول ها, عکس جدید از فیلم سینمایی The Marvels, تصویر تازه از فیلم The Marvels

عکس جدید از فیلم سینمایی The Marvels

در ادامه می‌توانید تصویر جدید از فیلم مارول ها را ببینید:

تصویر جدیدی از فیلم The Marvels
تصویر جدید از فیلم مارول ها, عکس جدید از فیلم سینمایی The Marvels, تصویر تازه از فیلم The Marvels

بر اثر تصادف، سه قهرمانی که قادر به استفاده از قابلیت جذب و تبدیل انرژی هستند، هر بار که از قدرت خود استفاده می‌کنند، جای خود را با یکدیگر عوض می‌کنند. این منجر به مشکلات زیادی در کار آن‌ها می‌شود و برای رفع این مشکل، این سه قهرمان زن جداگانه باید با هم همکاری کنند و در عین حال با یک تهدید نوظهور جدید مبارزه کنند.

در طول مسیر، این سه نفر که همگی با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند و در واقع با سبک‌های مبارزه با یکدیگر ناسازگار هستند، علیرغم داشتن قدرت‌های یکسان، باید یاد بگیرند که با یکدیگر هماهنگ شوند، زیرا آنها دائماً مکان‌های خود را رد و بدل می‌کنند، که منجر به لحظات مفرح و مفرح می‌شود.

MCU به خاطر اکشن‌اش شناخته شده است و «مارولز» که بخشی از فاز 5 MCU خواهد بود، دارای اکشن‌های هیجان‌انگیز فراوانی است که با انفجار لیزر، پروازهای فضایی و شاهکارهای قدرت غیرقابل تصوری کامل می‌شود، زیرا هر سه جنبه جدیدی از آن را کشف می‌کنند. خودشان، با یکدیگر آشنا خواهند شد.

تصویر تازه از فیلم The Marvels

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *