ترامپ میزبان اکران ویژه فیلم Sound of Freedom ؛ درخواست مجازات اعدام برای قاچاقچیان انسان

ترامپ میزبان اکران ویژه فیلم Sound of Freedom در بدمینستر نیوجرزی بود. در این اکران دونالد ترامپ درخواست مجازات اعدام برای قاچاقچیان انسان را کرد.

رئیس جمهور سابق امریکا دونالد ترامپ نمایش فیلم قاچاق جنسی کودکان را با حضور استیو بنن، کری لیک و جک پوزوبیک برگزار کرد. ترامپ چهارشنبه شب میزبان نمایش خصوصی فیلم Sound of Freedom ، فیلمی هیجان انگیز درباره قاچاق جنسی کودکان، در باشگاه گلف خود در بدمینستر، نیوجرسی بود. این یک فیلم در فضای باز، اکران متفاوتی داشت. ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده. به همراه حاضران تندروها و منکران انتخابات حضور داشتند و در پرده نمایش یک موفقیت باکس آفیس که توسط پیروان QAnon تبلیغ شد، نمایش داده شد.

ترامپ میزبان اکران ویژه فیلم Sound of Freedom

درخواست ترامپ برای مجازات اعدام قاچاقچیان انسان

جیم کاویزل بازیگر اصلی فیلم Sound of Freedom، داستان واقعی یک مامور سابق امنیت داخلی را به تصویر می‌کشد که سعی می‌کند کودکان را از قاچاقچیان جنسی در کلمبیا نجات دهد. او به تازگی در شبکه فاکس نیوز نیز ترامپ را موسی جدید خوانده است.

ترامپ میزبان اکران ویژه فیلم Sound of Freedom

ترامپ موسی جدید

جیم کاویزل در توییت تازه به انتشار رسیده‌اش به ستایش از ترامپ پرداخته و می‌نویسد:‌

«رئیس جمهور ترامپ کودکانی را نجات خواهد داد که شبیه آن‌ها را هرگز ندیده‌اید! شاید حتی بتوان گفت که او موسی جدیدی است که به فرعون (دنیای کابال) می‌گوید کودکان را آزاد کند! آقای رئیس جمهور… شما یک موسی جدید هستید! اما من هنوز مسیح هستم.»

مضامین مذهبی Sound of Freedom مورد توجه انگلیسی‌ها قرار گرفته است. در یک نقطه از کاویزل که قبلاً نقش عیسی مسیح را در مصائب مسیح (The Passion of the Christ) مل گیبسون بازی کرده بود در مورد انگیزه‌های او در این فیلم سؤال می شود و او پاسخ می دهد: فرزندان خدا، فروشی نیستند.

فیلمنامه این فیلم هرگز مستقیماً به قانون اشاره نمی‌کند، یک تئوری توطئه بی اساس است که ادعا می‌کند گروهی از شیطان پرستان هستند که کودکان را برای رابطه جنسی وادار می‌کنند. اما کاویزل در یک کنوانسیون QAnon در سال 2021 صحبت کرد و در حالی که فیلم را در پادکست Bannon تبلیغ می‌کرد، اظهار داشت که “طوفان بزرگی در راه است”

انتقاد جیم کاویزل از بردن کودکان به تجمعات دگرباشان ؛ انتقاد بازیگر فیلم Passion of the Christ

اکران ویژه فیلم Sound of Freedom در دمینستر نیوجرسی

ترامپ میزبان اکران ویژه فیلم Sound of Freedom

این فیلم در 4 جولای اکران شد و ایندیانا جونز و Dial of Destiny را در باکس‌آفیس آن روز شکست داد، اگرچه خودروی هریسون فورد قبلاً پنج روز بود که به بازار عرضه شده بود و در هر سه فیلم اول درآمد بیشتری کسب کرده بود. اما با این حال، Sound of Freedom دومین فیلم پربیننده آخر هفته گذشته در آمریکای شمالی پس از Mission: Impossible – Dead Reckoning بود و نزدیک به 100 میلیون دلار که بسیار بیشتر از هزینه ساخت 15 میلیون دلاری این فیلم هست فروش داشت.

صدای آزادی در میان جمهوریخواهان به سرعت در حال افزایش است تا هالیوود را به عنوان سنگر نخبگان لیبرال رد کنند. سناتور تد کروز از تگزاس هفته گذشته در توییتی نوشت :

وای. وای. وای. برو SoundOfFreedom را ببین.

ترامپ میزبان اکران ویژه فیلم Sound of Freedom

ترامپ میزبان اکران ویژه فیلم Sound of Freedom

همچنین ترامپ در یک پیام ویدیویی از دفترش می‌گوید برای بازگرداندن قربانیان قاچاق انسان به خانواده‌هایشان تلاش خواهد کرد:

از کنگره می‌خواهم برای همه کسانی که در مرزهای ما به جرم چاقاق کودک بازداشت شده‌اند مجازات اعدام تعیین کند – فوراً. قاچاق انسان شامل زنان هم می‌شود، چون همان‌طور که می‌دانید زنان در قاچاق انسان رتبه اول را دارند و کودکان در واقع در رتبه دوم‌اند.» ترامپ می‌گوید: «با هم به بلای قاچاق انسان پایان می‌دهیم و از شأن زندگی بشر دفاع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *