ببینید: استایل خارجی الناز حبیبی همه را شوکه کرد! +[تصویری از عروسی مادر الناز حبیبی]

تصویری از استایل خارجی الناز حبیبی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

به تازگی عکسی از الناز حبیبی بازیگر ایرانی منتشر شده است که او را به یک ست جذاب بنفش رنگ نشان می دهد. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید الناز حبیبی همراه ما بمانید.

استایل خارجی الناز حبیبی

  • عکس جدید الناز حبیبی

به گزارش منابع خبری:

الناز حبیبی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران است. وی یکی از بازیگران بی حاشیه است و با سریال دردسرهای به اوج شهرت رسید. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس الناز حبیبی را مشاهده کنید:

استایل خارجی الناز حبیبی
استایل خارجی الناز حبیبی

بیشتر بخوانید:

ببینید: تصویر شوهر اول الناز حبیبی لو رفت! +[عکسی از حرکات عجیب الناز حبیبی]

پشت پرده شایعه ازدواج الناز حبیبی و ارسلان قاسمی [+عکس]

تصویری از عروسی مادر الناز حبیبی

به تازگی، تصویری از عروسی مادر الناز حبیبی که بسیار قدیمی است، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است. عروسی مامان الناز حبیبی در روزی که گذشت، بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها داخلی را درگیر خودش کرده و حواشی زیادی را به همراه داشته است.

تصویری از عروسی مادر الناز حبیبی
عروسی مامان الناز حبیبی

اخیراً عکسی که الناز حبیبی از مادرش در اینستاگرام منتشر کرده است، توانسته بازخوردهای جالب توجهی را در شبکه‌های اجتماعی و فضای رسانه به دست بیاورد. مادر الناز حبیبی، در سال 1385 به علت سرطان درگذشت و الناز حبیبی، پس از مرگ او در اینستاگرام نوشت:

مادرم دوست داشت بعد از اتمام دبیرستان وارد دانشگاه شوم ولی فوت او آنقدر برای من سنگین بود که 4 سال نه درس خواندم نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. بعد از این دوره غم و افسردگی به خودم آمدم و زندگی را از نو شروع کردم. من مادرم را به خاطر سرطان از دست دادم، حضورم در تئاتر سلول های حروم ادای دینی به مادرم بود.

در ادامه می‌توانید عکس عروسی کردن مادر الناز حبیبی را ببینید:

تصویری از عروسی مادر الناز حبیبی
الناز حبیبی و عروسی مادرش

الناز حبیبی و عروسی مادرش

الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دانش‌آموخته رشته تدوین است. الناز حبیبی اصالتاً همدانی می‌باشد. کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد.

از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را برگزید به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *