ببینید : ویدیوی از پشت صحنه کمتر دیده شده سریال مختارنامه

به تازگی ویدیوی از پشت صحنه کمتر دیده شده سریال مختارنامه در رسانه های مجازی پخش شده که سختی کار آن ها مورد تحصین قرار گرفته است.

امروز کیلپ پخش شده از پشت صحنه مختارنامه در فضای مجازی پخش شده که سختی که این سریال بزرگ را نشان می دهد.

ویدیوی از پشت صحنه کمتر دیده شده سریال مختارنامه

ویدیویی از بک استیج سریال محبوب مختارنامه

چند پیش، خبر پخش نشدنِ سریال «مختارنامه» و غیبت آن در کنداکتور محرمی تلویزیون در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرار است در قالب سینمایی روی آنتن برود.

خبری تحت عنوان «مختارنامه پخش نمی‌شود» یا غایب کنداکتور محرمی تلویزیون در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود. چرا که این روزها سریال «عشق کوفی» به همراه چند تله تئاتر به آنتن آمده و خلأ چند ساله سریال مناسبتی و محرمی تلویزیون را پُر کرده است.

ویدیوی از پشت صحنه کمتر دیده شده سریال مختارنامه
فیلمی از پشت صحنه سریال مختارنامه

کیلپ پخش شده از پشت صحنه مختارنامه

در ادامه می‌توانید فیلمی از پشت صحنه سریال مختارنامه را ببینید:

چند روز گذشته «شب دهم» حسن فتحی به عنوان یک نوستالژی محرمی خودش را به آنتن رساند و برخی این گمانه‌زنی را داشتند «مختارنامه» هم به آنتن خواهد رسید؛ این پیش‌بینی از روز اول هم مطرح بود که اثر داود میرباقری در قالب نسخه‌هایی غیر از سریال امکان حضور در کنداکتور را خواهد داشت.

البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد تلویزیون به جهت استفاده از آثار جدید و صیانت از آرشیو و گنجینه غنی کارهای ماندگار خود دست به این اقدام زده است. با این اوصاف، «مختارنامه» در قالب دو نسخه سینمایی ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

ویدیویی از بک استیج سریال محبوب مختارنامه

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *