ببینید: زیبایی دختر امیررضا دلاوری جنجالی شد

امیررضا دلاوری بازیگر تئاتر و سینماست و به تازگی زیبایی دختر امیررضا دلاوری در یک عکس از آن‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و جنجالی شده است.

با توجهات دوباره به عکسی از امیررضا دلاوری به همراه دخترش، عکسی از این پدر و دختر دوباره در شبکات اجتماعی و فضای مجازی جنجالی شده و بسیاری از توجهات جلب زیبایی دختر امیررضا دلاوری شده است.

زیبایی دختر امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری، متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. وی تا دیپلم بیشتر درس نخواند اما از 18 سالگی با تئاتر شروع و سپس در 19 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا در نواختن سازهای تار و تمبک نیز مهارت دارد. او به عنوان فرزند اول به دنیا آمده و پدرش بازنشسته نیروی هوایی و مادرش معلم ریاضی بود و دو برادر کوچکتر از خود با نام‌های احسان و اشکان دارد.

امیررضا دلاوری در سال 1386 وقتی 31 ساله بود با الهام مرادی ازدواج کرده که حاصل آن تنها یک دختر به نام دیار، متولد سال 1388 است.

زیبایی دختر امیررضا دلاوری
دختر امیررضا دلاوری, امیررضا دلاوری به همراه دخترش, جشن تولد دختر امیر رضا دلاوری

امیررضا دلاوری به همراه دخترش

در ادامه می‌توانید امیررضا دلاوری به همراه دخترش را ببینید:

زیبایی دختر امیررضا دلاوری
دختر امیررضا دلاوری, امیررضا دلاوری به همراه دخترش, جشن تولد دختر امیر رضا دلاوری

سال 1373 وقتی 18 ساله بود از طریق یکی از دوستانش به تئاتر شهر معرفی شد تا نمایشی را برای آموزش و پرورش منطقه 10 کار کند اما این نمایش مجوز نگرفت. او سپس با تئاتر های مختلفبروی صحنه رفت تا اینکه سال 1374 در یک کلیپ موسیقی از ساخته های مسعود آب پرور بازی کرد.

در نهایت با معرفی آقای مسعود آب پرور، نویسنده و کارگردان، اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را با حضور در سریال مهر خوبان در سال 1374 تجربه کرد. او سپس با فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1378 همچنین وارد سینما شد.

امیررضا دلاوری به همراه دخترش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *