ویدیو : صحبت های جنجالی خانم نویسنده در برنامه تلویزیونی

به تازگی ویدیویی از صحبت های جنجالی خانم نویسنده در برنامه تلویزیونی در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را برایش داشته است.

امروز اظهارات عجیب خانم نویسنده در برنامه تلویزیونی در رسانه های مجازی پخش شده که سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

صحبت های جنجالی خانم نویسنده در برنامه تلویزیونی

حرف های خانم نویسنده در ویژه برنامه محرم

همزمان با شروع ایام عزاداری ماه محرم ویژه‌برنامه‌هایی متناسب با حال و هوای ماه محرم و صفر روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود. مهمان جدید این برنامه حرف های عجیبی را گفته که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

صحبت های جنجالی خانم نویسنده در برنامه تلویزیونی
سخنان جنجالی خانم نویسنده در ویژه برنامه محرم

اظهارات عجیب خانم نویسنده در برنامه تلویزیونی

در ادامه می‌توانید سخنان جنجالی خانم نویسنده در ویژه برنامه محرم را ببینید:

بخشی از جدول پخش شبکه‌های سیما در ماه محرم امسال همچون سال‌های گذشته به پخش زنده مراسم و مجالس عزاداری سیدالشهداء (ع) در سراسر کشور اختصاص می‌باید، اما همزمان با شروع ایام عزاداری ماه محرم ویژه برنامه‌هایی نیز متناسب با حال و هوای ماه محرم و صفر روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود. در ادامه ویژه برنامه‌های شاخص شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، افق، قرآن و آموزش سیما برای ایام ماه محرم و صفر معرفی خواهد شد.

حرف های خانم نویسنده در ویژه برنامه محرم

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *