فوری: میشل یئو بعد از 19 سال نامزدی ازدواج کرد! +[جزئیات]

ازدواج میشل یئو ؛ بازیگر اهل مالزی با ژان تاد بعد از 19 سال نامزدی صبح دیروز ازدواج کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این عروسی را مشاهده کنید.

به تازگی تصاویری از مراسم عروسی میشل یئو خانم بازیگر منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه مطلب با خبر میشل یئو ازدواج همراه ما بمانید.

ازدواج میشل یئو

مراسم عروسی میشل یئو

به گزارش منابع خبری:

میشل یو خانم بازیگر برنده اسکار اهل مالزی پس از 19 سال نامزدی بلاخره با ژان تاد، مدیرعامل سابق شرکت فراری، ازدواج کرده است.

ژان تود، رئیس سابق فدراسیون بین المللی اتومبیل رانی است که در سال‌های حضور در فِراری با میشل یئو بازیگر مالزیایی شناخته‌شده برنده جایزه اسکار، ازدواج کرد. این زوج پس از ۱۹ سال نامزدی، روز پنج شنبه در شهر ژنو کشور سوئیس ازدواج خود را رسمی کردند.

ازدواج میشل یئو
ازدواج میشل یئو

عروسی میشل یئو

اولین عکس کارت عروسی این زوج را نشان می‌داد که بر روی آن جزئیات شیرین داستان عشق آن‌ها نوشته شده بود. یکی از این مهمان‌ها فیلیپ ماسا راننده فورمول 1 سابق بود. ماسا با انتشار تصاویری از مراسم عروسی این زوج، ازدواج آن‌ها را تبریک گفت. میشل ۶۰ ساله و تود ۷۷ ساله اولین بار در سال ۲۰۰۴ در شانگهای چین با یکدیگر ملاقات کردند و تود در کمتر از دو ماه بعد، از او خواستگاری کرد.

یئو در ۲۰ سالگی برنده مسابقه دوشیزه مالزی در سال ۱۹۸۳ شد. او بعداً در اوایل دهه ۱۹۹۰ پس از بازی در یک سری از فیلم‌های اکشن هنگ‌کنگ که در آن بدلکاری‌های خودش را انجام داد، مانند بله، بانو (۱۹۸۵)، داستان پلیس ۳: ابر پلیس (۱۹۹۲) و سلاح مقدس (۱۹۹۳) به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ازدواج میشل یئو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *