بهترین تئوری های فیلم ددپول 3 از نگاه سایت فیگار

برخی از طرفداران ددپول، سری فیلم بعدی را جور دیگری پیبینی کرده اند. در ادامه می خواهیم بهترین تئوری های فیلم ددپول 3 را بررسی کنیم.

پس از اعلام غیرمنتظره‌ای مبنی بر بازگشت هیو جکمن به عنوان ولورین در Deadpool 3، طرفداران مشتاق در فضای مجازی بهترین تئوری های فیلم ددپول 3 را به اشتراک گذاشتند. پس از اینکه هفته‌های قبل چیزی در مورد Deadpool 3 در D23 نشنیدند، هواداران با اعلامیه حمله غافلگیرانه نه تنها رایان رینولدز، بلکه توسط هیو جکمن کاملاً غافل شدند. این فیلم قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2024 اکران شود و احتمالاً اولین قدم بزرگ در جذب جهش یافته ها و مردان ایکس به MCU خواهد بود.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3

  • برترین تئوری های فیلم ددپول 3

در ادامه قرار است بهترین تئوری های فیلم ددپول 3 را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3
بهترین تئوری های فیلم ددپول 3

ولورین قبلاً در ایستراگ فیلم She-Hulk: Attorney at Law مسخره شده است. یکی از بهترین تئوری های فیلم ددپول 3 که همه آن را حدس می‌زنند بازی ولورین فرانچایز فیلم X-Men در این ددپول بوده که قرار است او برای مدت طولانی در MCU در این نقش حضور داشته باشد. چیزهای زیادی وجود دارد که زمان عالی برای نظریه پردازی است و طرفداران فضای مجازی تئوری‌های خنده‌دار و خارق العاده‌ای ارائه کرده‌اند که برخی از آن‌ها آنقدر مضحک هستند که در حقیقت اجرا شوند.

شکستن دیوار چهارم برای شکستن واقعیت

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3
جالب‌ ترین تئوری های فیلم ددپول 3

ددپول به خاطر حس بی‌احترامی‌اش و شوخ طبیعش در کمیک ها و فیلم هایش، محبوب است و مدام دیوار چهارم را می‌شکند، مانند کاری که She-Hulk در سریالش انجام می‌دهد که خود یکی از جالب‌ ترین تئوری های فیلم ددپول 3 می‌باشد. فکر کردن به اینکه چگونه آن‌ها می توانند در آینده با هم تعامل داشته باشند، هیجان انگیز است که باعث شد به این فکر کنید: “هر وقت دیوار چهارم را شکست، معلوم می‌شود که او با خودش صحبت می‌کند.” فکر کردن به آن سرگرم کننده است؛ اما دیگران در توسعه نظریه‌هایی در مورد اینکه چگونه طنز او می‌تواند او را وارد MCU کند فراتر رفته‌اند.

یکی از کاربران فضای مجازی این نظریه را مطرح کرد که او از پایان سری فیلم‌های مردان ایکس، آگاه خواهد شد و باید تلاش کند تا راهی پیدا کند تا خودش و هرکسی را که دوست دارد را به آن جهان برساند، قبل از اینکه خیلی دیر شود. این به خوبی با شخصیت ددپول مطابقت دارد؛ اما شاید بتوان آن را در سایر فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی بزرگ X-Men نشان داد، بنابراین انواع مختلفی از آن شخصیت‌ها می‌توانند به MCU بیایند.

ددپول جنایتکار زمان

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3
جذاب ترین تئوری های فیلم ددپول 3

علیرغم پایان متزلزل سری X-Men، ددپول به طرز عجیبی در یک زمین امن بود؛ اما در Deadpool 2، ممکن بود او کمی از حد خود فراتر رفته باشد. او از دستگاه کیبل برای بازگشت به گذشته استفاده می‌کند که منجر به یک سکانس عالی از رایان رینولدز شد که با Green Lantern و X-Men Origins: Wolverine خود را برای اشتباهات غرق می‌کند. با این حال، دستکاری در زمان در MCU بسیار مجازات پذیر است و یکی از جذاب ترین تئوری های فیلم ددپول 3 می‌تواند همین باشد که بر روی آن تمرکز کند تا این دو جهان را به هم پیوند دهد.

برخی از هواداران فکر می‌کند «این فیلم درباره عواقب جنجال‌های وید در سفر زمان و پایان آخرین فیلمش خواهد بود. جتی فکر می‌کنند که TVA شرورهای این فیلم خواهند بود. جالب اینجاست که TVA به زودی دیگر تنها به Loki محدود نخواهد شد زیرا آن‌ها همچنین در Werewolf by Night ظاهر می‌شوند. از آنجایی که جهان چندگانه شروع به گسترش کرده و کانگ فاتح نقشه‌اش را اجرا می‌کند، این نظریه اعتبار زیادی دارد – به علاوه این می‌تواند به این معنی باشد که لوکی در Deadpool 3 نیز ظاهر خواهد شد.

ددپول دنیای سینمایی مارول را می کشد

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3
خفن ترین تئوری های فیلم ددپول 3

یک ایده اصلی وجود دارد که بسیاری از طرفداران معتقدند احتمالاً الهام‌بخش بود فیلم Deadpool 3 خواهد بود ددپول دنیای سینمایی مارول را می کشد که عنوان آن “ددپول دنیای سینمایی مارول را می کشد” بود.  این یک داستان حماسی از سال 2012 تا 2013 بود و همانطور که از نامش پیداست، ددپول در نهایت دست به کشتن بقیه شخصیت دنیای مارول می‌زند. خوشبختانه، این جهان متفاوت از تداوم اصلی در Earth-616 بود؛ اما برخی از طرفداران فکر می‌کنند که چگونه او به نوعی در MCU گنجانده می‌شود. همچنین این می‌تواند باعث شود که او در سراسر جهان گیر کند، بجنگد و به معنای واقعی هر قهرمان شناخته شده و شرور را بکشد.

آیا Wolverine در این فیلم حضور دارد؟

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3

در حالی که امید به حضور هیو جکمن در MCU پس از لوگان کاهش یافت، برخی امیدوار بودند که او بتواند در Deadpool 3 ظاهر شود که این خود جزء خفن ترین تئوری های فیلم ددپول 3 قرار خواهد گرفت. به این ترتیب، تئوری‌های زیادی قبل از اعلام رسمی وجود داشت؛ اما اکنون در اینجا آمده است، کاربران به شوخی می‌پرسند که نقش او چقدر بزرگ خواهد بود. او می‌تواند دوتاگونیست و یک بازیگر اصلی باشد، یا فقط می‌تواند یک فیلم بامزه مانند مردان ایکس: کلاس اول ارائه داده شود.

برخی هواداران می‌خواهند سکانسی از 30 ثانیه نشستن ددپول در سالن تئاتر و تماشای پایان لوگان هستند. از طرف دیگر، جکمن می‌تواند چندین نسخه را بازی کند، اگر بخواهند ولورین را از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلف او بیاورند. با تمام آنچه گفته شد، بسیاری از طرفداران هنوز فکر نمی‌کنند که او واقعاً در نقش Wolverine از MCU بازی کند و فقط آنجا خواهد بود تا این نقش را به فرد جدیدی بدهد.

ظاهر نشدن ولورین در فیلم ددپول 3

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3
برترین تئوری های فیلم ددپول 3

برخی از طرفداران برترین تئوری های فیلم ددپول 3 را ساخته‌اند که هیو جکمن در واقع در نقش ولورین در Deadpool 3 ظاهر نخواهد شد. در عوض، او فقط خودش خواهد نقش آفرینی خواهد کرد. باز هم، این با لحن دوستی ددپول و رینولد و جکمن همخوانی دارد. اگرچه حضو او مطمئناً سرگرم کننده خواهد بود؛ اما ممکن است کمی طنز فیلم خشک و سرد شود و بسیاری از طرفداران مشتاق در نهایت ناامید شوند. آن‌ها همچنان انتظار دارند که Wolverine به طور قابل توجهی ظاهر شود، بنابراین این شوخی می‌تواند نتیجه معکوس نیز داشته باشد.

سرزنش دکتر استرنج و اسکارلت ویچ

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3
جالب‌ ترین تئوری های فیلم ددپول 3

تئوری‌های جالب زیادی برای اینکه ولورین و ددپول می‌توانند وارد بازی شوند، وجود دارد که بسیاری از آن‌ها به دکتر استرنج در چند جهان جنون مربوط می‌شوند.  جکمن در واقع نقش ولورین را از نسخه Earth-838 به جای دنیای فیلم X-Men بازی خواهد کرد. برخی ادعا می‌کنند که “ولورین بخشی از نیروی ضربت 838 خواهد بود و به ویژه می‌خواهد انتقام قتل چارلز 838 را بگیرد.” یک استراگ در Doctor Strange در Multiverse of Madness شاهد بازگشت پاتریک استوارت به عنوان پروفسور X بود و با صندلی چرخدار زرد رنگ و موسیقی متن نمادین به X-Men: The Animated Universe ادای احترام کرد. در این مورد، ولورین جکمن نیز می‌تواند بر اساس آن نمایش ساخته شود.

داستان ددپول 3 در Multiversal Boogaloo به سر خواهد برد

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3
جذاب ترین تئوری های فیلم ددپول 3

Incursions چیزی بود که بسیاری از طرفداران در مورد معرفی Deadpool به آن فکر می‌کردند که جزء جالب‌ ترین تئوری های فیلم ددپول 3 قرار گرفت. Deadpool 3 اولین فیلم در فاز شش است و باید نقش مهمی در پیشبرد فرنچایز بازی کند، بنابراین حضور او و ایجاد تهاجم مطمئناً زمینه‌ای را برای Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars فراهم می‌کند.

جالب اینجاست که همین موضوع در مورد چهار شگفت‌انگیز نیز صدق می‌کند؛ زیرا آن فیلم ممکن است در یک جهان جایگزین نیز اتفاق بیفتد. یک سناریو می‌گوید “دیدن جهان ددپول و ولورین که با حمله‌ای روبه‌رو می‌شود و در نهایت شکست می‌خورد… شاید ددپول تنها بازمانده واقعی باشد و به جهان اصلی می‌لغزد.” این نه تنها وزن احساسی را به داستان اضافه می‌کند، بلکه می‌تواند در نهایت شامل دکتر استرنج، آمریکا چاوز و دیگر قهرمانان چند وجهی نیز شود.

هر ددپول باید متمایز و جدا باشد

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3

یکی از هوادارن با ارائه جذاب ترین تئوری های فیلم ددپول 3 ، متوجه خط خاصی از اعلامیه رایان رینولد شد و معنای پنهانی را در آن یافت. او گفت: “هر ددپول باید متمایز و جدا باشد. بدون هیچ دلیل دیگری جز نشان دادن وید ویلسون از Earth-616، قبل از اینکه احتمالاً توسط ددپول که همه با آن آشنا هستند کشته شود، قطعاً ممکن به نظر می‌رسد. برخی از انواع ددپول، مانند داگپول، زنپول و لیدی ددپول، نمایش خوشاینی راد در ددپول 3 ارائه خواهند داد.

ددپول در مقابل دریدپول

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3
بهترین تئوری های فیلم ددپول 3

اگر ایده چند ددپول را در نظر بگیریم، به خوبی می‌توان مشخص کرد که آنتاگونیست اصلی Deadpool 3 یک Deadpool خواهد بود. یکی از بهترین گزینه‌ها Dreadpool است، گزینه‌ای از Deadpool Kills The Marvel Universe که در جنگ خونین خود در مولتی‌ورس، دنبال زمانی است که پیدا کند و انتغام خود را از ددپول بگیرد. ددپول یک ضد قهرمان اصلی است که در MCU گم شده و این می‌تواند به نشان دادن پیچیدگی‌های عجیب او کمک کند. برخی از کاربران این ایده را دوست دارند و می‌گویند دریدپول می‌تواند همه را بکشد زیرا او احساس می‌کند تنها راه نجات جهانش این است که همه کسانی را که در مارول هستند بکشد؛ اما این ددپول می‌تواند کسی باشد که او را متوقف کند.

چه کسانی قرار است به ددپول 3 بر گردند؟

بهترین تئوری های فیلم ددپول 3

در حالی که هیو جکمن بیشترین توجه را از خفن ترین تئوری های فیلم ددپول 3 به خود جلب کرده است، این امیدواری را ایجاد می‌کند که سایر بازیگران برجسته فیلم‌های X-Men نیز بتواننددر این فیلم حضور پیدا کنند. بسیاری از طرفداران دوست دارند دوباره Colossus، Domino، X-23، Negasonic Teenage Warhead را ببینند. علاوه بر اینها، یکی از کاربران ایده هوشمندانه‌ای را مطرح کرد که “Morena Baccarin در نقش مرگ ظاهر می‌شود و در صحنه پس از تیتراژ، Thanos ظاهر می‌شود و نقش آفرینی فوقالعاده ای را به اشتراک می‌گذارد.” شاید Deadpool 3 راهی است که تانوس به MCU بازمی‌گردد که می‌تواند همه چیز را در Avengers: Secret Wars از بین ببرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین تئوری های فیلم ددپول 3 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

به نظر شما کدام تئوری احتمال اتفاق افتادنش بسیار زیاد است؟

حضور Wolverine در سری سوم فیلم ددپول


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *