ببینید: فیلم جنجالی مازیار لرستانی با گربه اش کولاک کرد! +[استایل کاملا مردانه مازیار لرستانی]

به تازگی فیلم جنجالی مازیار لرستانی با گربه اش در فضای فجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب فراوانی را درپی داشته است.

اخیرا فیلمی از مازیار لرستانی بازیگر خوب ایرانی با گربه سفیرش منتشر شده است که به شدت ترند شد. در ادامه مطلب با خبر گربه مازیار لرستانی همراه ما بمانید.

فیلم جنجالی مازیار لرستانی با گربه اش

فیلم مازیار لرستانی با گربه اش

به گزارش منابع خبری:

مازیار لرستانی بازیگر جنجالی چند سال اخیر، جدیدا فیلمی از خود با حیوان خانگی اش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید فیلم جدید مازیار لرستانی با گربه اش را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

عکس لو رفته از مازیار لرستانی در آغوش محمدرضا علیمردانی

لایو پشیمانی مازیار لرستانی : دنیای مردونه پر از تنهایی‌ است

استایل کاملا مردانه مازیار لرستانی

تیپ مردونه مازیار لرستانی

مراسم رونمایی فیلم سینمایی پسر انسان به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه‌کنندگی مشترک سپیده میرحسینی و وحید دلیلی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. فیلم «پسر انسان»، داستان زنی به نام آذر است که بعد از به دنیا آوردن دخترش تغییر جنسیت می‌دهد و او را در نقش پدر، بزرگ می‌کند. در این مراسم مازیار لرستانی که به تازگی ۵۷ ساله شده نیز حضور داشت. اجرای این برنامه بر عهده محمدرضا علیمردانی بود‌.

مراسم رونمایی فیلم سینمایی «پسر انسان» به کارگردانی سپیده میرحسینی و تهیه‌کنندگی مشترک سپیده میرحسینی و وحید دلیلی شب گذشته، ۳ تیر ۱۴۰۲ در پردیس سینمایی چارسو با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، بازیگران، عوامل فیلم، جمعی از اهالی سینما و موسیقی و اصحاب رسانه برگزار شد.

استایل کاملا مردانه مازیار لرستانی
تیپ مردونه مازیار لرستانی

استایل پسرانه مازیار لرستانی

در ادامه می‌توانید عکس تیپ مردانه و جنجالی مازیار لرستانی را ببینید:

استایل کاملا مردانه مازیار لرستانی
عکس تیپ مردانه و جنجالی مازیار لرستانی

سپیده میر حسینی کارگردان فیلم پسر انسان پیش از نمایش این فیلم در جمع حاضران گفت:

جای این سوژه در سینمای ایران خالی بود. البته که من تنهایی این کار را انجام ندادم و گروه خوبم در ساخت این فیلم همراهم بودند که باید از آن‌ها تشکر کنم.

فیلم جنجالی مازیار لرستانی با گربه اش

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص فیلم جنجالی مازیار لرستانی با گربه اش برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *