گیج شدن تهیه کننده SnyderVerse با برنامه های DCU جیمز گان

چارلز روون که در تمام فیلم‌های زک اسنایدر DCEU تهیه‌ کننده بود، در صحبت‌های جدیدش اعتراف به گیج کنننده بودن برنامه های DCU جیمز گان کرد.

چارلز روون که در تمام فیلم‌های زک اسنایدر DCEU تهیه‌کننده بود، ادعا کرد که برنامه جیمز گان برای راه‌اندازی مجدد DC Universe را کاملاً درک نمی‌کند. روون علاوه بر تهیه‌ کنندگی فیلم‌هایی مانند Man of Steel و Batman v Superman: Dawn of Justice، در فیلم The Suicide Squad گان نیز به عنوان تهیه‌ کننده حضور داشت.

گیج کنننده بودن برنامه های DCU جیمز گان

او در صحبت با هالیوود ریپورتر ادعا کرد که در واقع دوست بسیار خوبی با مدیرعامل جدید استودیو دی سی است. با این حال، او اضافه کرد که درباره اینکه کدام بازیگران DC Extended Universe برای DCU بازخواهند گشت، سردرگم است، نگرانی که توسط بسیاری از طرفداران نیز مورد توجه قرار گرفته است. او گفت:

در حال حاضر، آن‌ها واقعاً همه چیز را دوباره راه اندازی می‌کنند، و برای من کمی نامشخص است که تمایل آن‌ها به استفاده یا عدم استفاده از بازیگران DCEU در همان نقش ها چقدر محدود است.

بیشتر بخوانید:

پیام رمزآلود جیمز گان مبنی بر شایعات جدید جوکر دی سی

گیج کنننده بودن برنامه های DCU جیمز گان
واضح نبودن برنامه های جیمز گان برای چارلز روون

واضح نبودن برنامه های جیمز گان برای چارلز روون

گیج کنننده بودن برنامه های DCU جیمز گان
واضح نبودن برنامه های جیمز گان برای چارلز روون

روون سپس فاش کرد که با گان در مورد تولید احتمالی هیچ فیلم بعدی DCU، از جمله Superman: Legacy که توسط Gunn کارگردانی می‌شود و DCU جدید را آغاز می‌کند، صحبت نکرده است. در ژوئن 2023، اعلام شد که دیوید کورنس‌وت نقش کلارک کنت/سوپرمن را در این فیلم به تصویر می‌کشد و رسماً جایگزین هنری کاویل در نقش مرد فولادی می‌شود.

اصرار گان مبنی بر اینکه کاویل از زمانی که به‌عنوان مدیر عامل مشترک انتخاب شد، نقش سوپرمن را در DCU بازی نمی‌کند، منشا سردرگمی‌های زیادی در مورد فرانچایز ابرقهرمانی شده است، زیرا او در مورد دیگر بازیگران DCEU مانند هارلی به کارگردانی مارگو رابی نیز چنین چیزی نگفته است. زن شگفت انگیز کوئین و گال گدوت.

برنامه های جیمز گان برای DCU

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گیج کنننده بودن برنامه های DCU جیمز گان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *