شکست دادن بتمن توسط باربی ؛ پردرآمدترین فیلم برادران وارنر

جدیدا خبری تحت عنوان شکست دادن بتمن توسط باربی منتشر شده که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده و بازخورد زیادی داشته.

رکوردشکنی فیلم باربی، شوالیه تاریکی کریستوفر نولان را از سلطنت خلع کرد و اکنون به پردرآمدترین فیلم برادران وارنر در تاریخ ایالات متحده تبدیل شده است. در ادامه با فیگار همراه باشید.

شکست دادن بتمن توسط باربی

رقابت باربی و بتمن

باربی از باکس آفیس داخلی شوالیه تاریکی عبور کرد و به پردرآمدترین فیلم برادران وارنر در ایالات متحده تبدیل شد. از زمان اکران در جولای،باربی رکوردهای باکس آفیس را به میزان بی سابقه‌ای شکسته است. تنها در سه آخر هفته باربی از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد، موفقیتی که تعداد کمی از فیلم‌ها در طول تاریخ به آن دست یافته اند.

با نزدیک شدن به مرز یک ماهه اکران خود در سینما، باربی همچنان در گیشه مقیاس جهانی خشمگین حضور دارد. به گزارش ورایتی، باربی حالا رکورد دیگری را شکست. باربی به سرعت بالا رفته. این رکورد قبلاً متعلق به فیلم بتمن شوالیه تاریکی در سال 2008 بود.

برای رسیدن به این رکورد، باربی در باکس آفیس داخلی 537.5 میلیون دلار فروش کرد و از رکورد 536 میلیون دلاری سابق شوالیه تاریکی عبور کرد. این رکورد اخیر تنها برد مربوط به برادران وارنر نیست که باربی تاکنون داشته است.

بیشتر بخوانید:

شکست دادن بتمن توسط باربی
شکست دادن بتمن توسط باربی

پشت سر گذاشتن رکورد شوالیه تاریکی توسط باربی

در مقیاس جهانی، باربی یک اکران بسیار موفق برای استودیو بوده است و به سرعت تبدیل به دومین فیلم پرفروش آنها در باکس آفیس در سراسر جهان شد، پس از هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2 این هفته، باربی از فرانچایز هری پاتر در بریتانیا گذشت و فیلم جادویی را در زمین اصلی خود غصب کرد تا به پردرآمدترین فیلم برادران وارنر در تاریخ بریتانیا تبدیل شود.

از میان تمام رکوردهای شکسته شده، باربی تبدیل شدن به پردرآمدترین فیلم برادران وارنر در ایالات متحده از بقیه متمایز است. شوالیه تاریکی دومین قسمت از سه گانه بتمن به کارگردانی کریستوفر نولان کارگردان اوپنهایمر است.

شکست دادن بتمن توسط باربی
پشت سر گذاشتن رکورد شوالیه تاریکی توسط باربی

در حالی که باربی به نمایش خود ادامه می‌دهد، چندین رکورد باکس آفیس وجود دارد که هنوز هم می‌تواند بشکند. باربی پس از تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم برادران وارنر در تاریخ ایالات متحده و بریتانیا، در مرحله بعدی به دنبال ثبت رکورد جهانی باکس آفیس برای برادران وارنر است. 2023، جایی که در حال حاضر توسط فیلم برادران سوپر ماریو اشغال شده است . به نظر می رسد تنها راه برای باربی است.

رقابت باربی و بتمن

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شکست دادن بتمن توسط باربی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *