تماشا کنید: تجربه پرواز جالب علی ضیا ؛ جیغ و داد موقع پرواز!

به تازگی ویدئو منتشر شده از تجربه پرواز جالب علی ضیا در شبکه‌های مجازی و اجتماعی پربازدید شده است. در ادامه با فیگار همراه باشید.

علی ضیا مجری برتر شبکه سه سیما مرد خبرساز این روزها است. او با تجربه کردن پرواز و با پا‌گذاشتن بر دل ترسش با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شده و همچنین به تازگی واکنش علی ضیا به پیام های مردم در اینستاگرام نسبت به ظاهر جدید او بسیار خبرساز شد.

تجربه پرواز جالب علی ضیا

تجربه پرواز علی ضیا

در این ویدئو علی ضیا، خودش را وارد چالش پرواز می‌کند که در عین حال که خیلی ترسیده، لذت می‌برد. در ادامه با این ویدئو همراه ما بمانید.

تجربه پرواز جالب علی ضیا

سید علی ضیاء، متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴، مجری برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. او همچنین تهیه‌کننده و مجری برنامه “فرمول یک” بود که از شبکه یک سیما پخش می‌شد. ضیاء کار اجرا را با برنامه “نیمروز” در شبکه سه سیما آغاز کرد.

فیلم پرواز علی ضیا

ویدئو منتشر شده از پرواز کردن علی ضیا بسیار وایرال شده است. او به تازگی با عنوان‌های مختلف بر صدر اخبار حضور دارد. از اعتراض علی ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران تا تیکه سنگین علی ضیا به رئیس جمهور !

علی ضیا و روزبه حصاری در اکران مردمی فیلم ستون ۱۴ [+ فیلم و عکس]

ببینید: واکنش علی ضیا به پیام های مردم در اینستاگرام نسبت به ظاهر جدید او

علی ضیا از سال ۱۳۸۸ به عنوان مجری در شبکه سوم سیما در جمهوری اسلامی فعالیت کرده است. از سال ۱۳۹۶ تاکنون، وظیفه او به عنوان تهیه‌کننده و مجری برنامه “فرمول یک” بوده است. در سال ۱۳۹۰، مجله همشهری جوان، ضیا را به عنوان “پدیده اجراهای تلویزیونی” توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تجربه پرواز جالب علی ضیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *