جزئیاتی از فیلم Rebel Moon منتشر شد ؛ فرانچایز جدید زک اسنایدر

اخیراً جزئیاتی از فیلم Rebel Moon ، اثر جدید زک اسنایدر منتشر شد که خبر از انتشار فرانچایز جدید این کارگردان سرشناس را می‌دهد.

فیلم جدید زک اسنایدر به نام ماه سرکش (Rebel Moon) قرار است در دسامبر سال ۲۰۲۳ در نتفلیکس منتشر شود و به طرفداران سینما یک فرنچایز علمی تخیلی جدید ارائه دهد. پس از ساخت یک سری فیلم ابرقهرمانی در دهه ۲۰۱۰، اسنایدر به خاطر جدایی او از فیلم لیگ عدالت (Justice League) و تغییرات بعدی در این پروژه، معروف شد.

بیشتر بخوانید:

بازی فیلم Rebel Moon زک اسنایدر ساخته خواهد شد

تاریخ انتشار پارت اول فیلم Rebel Moon

نخستین تریلر رسمی بخش اول فیلم Rebel Moon

جزئیاتی از فیلم Rebel Moon

فیلم جدید زک اسنایدر

یک جنبش اینترنتی برای بازگرداندن نسخه اصلی ورژن اسنایدر در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League) شکل گرفت و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین جنبش‌های فعالیت طرفداران تاریخ شناخته شد. در سال ۲۰۲۳، کارگردان از فیلم‌های دی‌سی جدا شده و در حال ساخت یک پروژه شخصی الهام‌گرفته از جنگ ستارگان به نام ماه سرکش است که طرفداران خاص خود را با هیجان بیش از حدی برانگیخته کرده است.

جزئیاتی از فیلم Rebel Moon
جزئیاتی از فیلم Rebel Moon

ماه سرکش یک پروژه‌ای است که از سال ۲۰۱۲ با حضور اسنایدر در آن در دست توسعه بوده است. پس از مسیری طولانی برای رسیدن به نتفلیکس، فیلم در آوریل ۲۰۲۲ به تولید و فیلمبرداری پرداخت. این پروژه دومین پروژه بزرگ اسنایدر برای نتفلیکس است و به نظر می‌رسد که این همکاری برای هر دو طرف مناسب بود.

در سال ۲۰۲۱، نتفلیکس فیلم ارتش مردها (Army of the Dead) را از اسنایدر منتشر کرد که به نظر می‌رسد یک جهان خیالی را رقم زده است و در حال حاضر یک فیلم دنباله نیز در حال تولید است. حالا ماه سرکش تریلر اول خود را منتشر کرده است و تاریخ انتشار آن در ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ به سرعت نزدیک می‌شود.

جزئیات فیلم ماه سرکش

جزئیاتی از فیلم Rebel Moon
جزئیاتی از فیلم Rebel Moon

داستان این فیلم درباره کورا، یک زن جوان مرموز است که جنگجوها را از سیاره‌های همسایه به تحریک برای مخالفت با امپراطوری ستمگر به نام دنیای مادر، جمع‌آوری می‌کند. فیلم جدید زک اسنایدر به نام ماه سرکش در دسامبر ۲۰۲۳ قرار است در نتفلیکس منتشر شود و به طرفداران سینما یک فرنچایز علمی تخیلی جدید را ارائه دهد.

در حالی که Rebel Moon از جنگ ستارگان الهام گرفته است، فیلم زک اسنایدر داستان اصلی خودش است و هیچ ارتباطی با دنیایی که جورج لوکاس ساخته است ندارد. ایده اولیه اسنایدر برای این فیلم این بود که یک پروژه جنگ ستارگان باشد، اما او منصرف شد، زیرا فهمید که ساختن یک فیلم جنگ ستارگان بدون شخصیت‌‎های قبلی و با درجه سنی R دشوار است. اسنایدر آزادی خلاقانه‌تری با نتفلیکس پیدا کرده است که به او اجازه می‌دهد داستان خود را با سبک و رتبه مورد نظر خود تعریف کند.

فیلم جدید زک اسنایدر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *