تریلر فیلم اکشن The Expendables 4 + تاریخ اکران Expend4bles

تریلر فیلم اکشن بزرگسالانه Expend4bles یا همان The Expendables 4 به انتشار رسیده است. با تریلر فیلم اکشن The Expendables 4 همراه بمانید.

در توضیحات فیلم “The Expendables 4” آمده است: “بی‌مصرف‌ها به عنوان آخرین خط دفاعی جهان شناخته می‌شوند و تنها در صورتی که گزینه‌های دیگری در دسترس نباشد، فراخوانده می‌شوند. با این حال، اعضای جدید تیم و روش‌ها و تاکتیک‌هایی که در این فیلم به کار می‌گیرند، قرار است به معنای واقعی کلمه، نیروی تازه‌نفسی برای این عنوان باشند.”

تریلر فیلم اکشن The Expendables 4

تریلر فیلم بی‌ مصرف‌ ها ۴

بعد از انتشار اولین تریلر این فیلم در خرداد ماه و پوستر رسمی آن. تریلر جدیدی از فیلم The Expendables 4 به انتشار رسیده است.

تریلر فیلم اکشن The Expendables 4

تریلر فیلم The Expendables 4

فیلم “بی‌مصرف‌ها ۴” (Expend4bles) در کنار بازگشت بازیگران قدیمی مانند استالونه، استاتهام، دولف لاندگرن و رندی کوچار، چندین هنرپیشه دیگر را نیز به این مجموعه اضافه می‌کند. بین این هنرپیشه‌ها می‌توان به فیفتی سنت، مگان فاکس، تونی جا، اندی گارسیا و ایکو اویس اشاره کرد. کارگردانی این فیلم به عهده اسکات وا (Scott Waugh) است که در گذشته فیلم‌هایی مانند “Need for Speed” و “Act of Valor” را کارگردانی کرده است. نویسندگان فیلمنامه این اثر نیز تاد داگرهارت، کورت ویمر و مکس آدامز هستند.

نخستین پوستر رسمی فیلم The Expendables 4 منتشر شد

نخستین تریلر رسمی فیلم اکشن Expend4bles منتشر شد !

فیلم اول مجموعه “The Expendables” در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی و نویسندگی استالونه در سینماها اکران شد. قسمت دوم و سوم این سری فیلم‌ها نیز به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ منتشر شدند.

“The Expendables 4” در ابتدا در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و استالونه بعدها در سال ۲۰۲۱ به دلیل مخالفت با تهیه‌کنندگان از این عنوان کنار گذاشته شد. با این حال، او تصمیم گرفت دوباره به تیم سازنده این فیلم بپیوندد و اعلام کرد که این آخرین هنرنمایی او در این فرنچایز خواهد بود.

در نهایت، فیلمبرداری “The Expendables 4” در سپتامبر سال ۲۰۲۱ در مناطقی از یونان، لندن و بلغارستان آغاز شد. با گذشت تقریباً یک دهه از آخرین باری که ما با این سری فیلم‌ها ملاقات کردیم، باید ببینیم آیا چهارمین فیلم می‌تواند رضایت طرفداران را به دست آورد یا خیر.

تاریخ اکران فیلم The Expendables 4

اکران فیلم Expend4bles در تاریخ 22 سپتامبر، 31شهریور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم اکشن The Expendables 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *