تاریخ انتشار کیفیت خوب فیلم Meg 2: The Trench منتشر شد

برادران وارنر به تازگی تاریخ انتشار کیفیت خوب فیلم Meg 2: The Trench را در گزارشی جدید در فضای مجازی و رسانه‌ها به انتشار رساند.

تاریخ انتشار دیجیتالی و فیزیکی بازی Meg 2: The Trench اعلام شد. IGN اخیراً فاش کرده است که Meg 2: The Trench برای خرید (با 24.99 دلار) یا اجاره (با 19.99 دلار) در پلتفرم‌های PVOD، مانند Amazon Prime Video، AppleTV، Google Play و Vudu، از جمعه، 25 آگوست در دسترس خواهد بود.

تاریخ انتشار کیفیت خوب فیلم Meg 2: The Trench

فیلم Meg 2 دو ماه بعد در 24 اکتبر بر روی 4K Ultra HD، Blu-ray و DVD منتشر خواهد شد. مالکیت دیجیتال ممتاز، نسخه‌های 4K UHD و Blu-ray دارای دو ویژگی خاص خواهند بود: “ساخت مگ 2″ : The Trench” و “Up From the Depths: Even More Beasts.” جلد قالب‌های فیزیکی نیز توسط کاربر TheDiscFather در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم Meg 2: The Trench ؛ سفر آشفته و کسل‌کننده

تاریخ انتشار کیفیت خوب فیلم Meg 2: The Trench
تاریخ انتشار کیفیت خوب فیلم مگ ۲: گودال

تاریخ انتشار فیلم Meg 2 The Trench با کیفیت بالا

تاریخ انتشار کیفیت خوب فیلم Meg 2: The Trench
تاریخ انتشار فیلم Meg 2 The Trench با کیفیت بالا

Meg 2: The Trench بر اساس رمان The Trench اثر استیو آلتن در سال 1999 ساخته شده است و داستان آن پنج سال پس از رویدادهای The Meg در سال 2018 است. جیسون استاتهام در نقش غواص نجات جوناس تیلور باز می گردد که در فیلم اول یک “مگ” را در حین انجام ماموریت نجات در کف اقیانوس آرام کشف کرد. در The Trench، تیلور یک تیم تحقیقاتی را، با حضور سوفیا کای، پیج کندی و کلیف کورتیس، در میان بازیگران بازگشته، در یک شیرجه اکتشافی به عمیق‌ترین اعماق اقیانوس، رهبری می‌کند.

با این حال، پس از اینکه یک عملیات معدن‌کاری بدخواهانه ماموریت آنها را تهدید می‌کند، آنها مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا در برابر کوسه‌های عظیم الجثه و ماقبل تاریخ معروف به مگالودون می‌شوند.

تاریخ انتشار مگ ۲ گودال با کیفیت خوب

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تاریخ انتشار کیفیت خوب فیلم Meg 2: The Trench چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *