سریال Doogie Kamealoha در Disney+ پس از دو فصل کنسل شد

بعد از انتشار دو فصل از سریال دکتر دوگی کامیالوها، اکنون خبر کنسل شدن سریال Doogie Kamealoha پس از دو فصل به انتشار رسیده است.

دیزنی پلاس فیلم Doogie Kamealoha, M.D، بعد از دو فصل این سریال با الهام از کمدی ABC در سال‌های 1989-1993، را کنسل کرد. داستان این سریال در هاوایی می‌گذرد و درباره لاهلا(پیتون الیزابت لی)، اعجوبه 16 ساله‌ای است که در دوران نوجوانی حرفه پزشکی و زندگی نوپا را انجام می‌دهد.

کنسل شدن سریال Doogie Kamealoha پس از دو فصل

بازیگران همچنین شامل کاتلین رز پرکینز در نقش دکتر کلارا هانون، مادر لاهلا که همچنین سرپرست او در بیمارستان است، می‌شوند. جیسون اسکات لی در نقش بنی، پدر لاهلا؛ مت ساتو در نقش کای، برادر بزرگترش؛ وس تیان در نقش برایان پاتریک، برادر کوچکترش؛ اما مایزل در نقش استف، بهترین دوست او؛ الکس آیونو در نقش والتر، اولین دوست پسرش. میلو مانهایم در نقش نیکو، عشق صبور و جدید او. جفری بویر-چپمن، ماپوانا ماکیا و رونی چینگ در نقش همکاران بیمارستان لاهلا حضور داشتند.

کنسل شدن سریال Doogie Kamealoha پس از دو فصل
متوقف شدن ساخت Doogie Kameāloha M D

کنسل شدن سریال Doogie Kamealoha پس از دو فصل

کنسل شدن سریال Doogie Kamealoha پس از دو فصل
کنسل شدن سریال Doogie Kamealoha پس از دو فصل

فصل 1 از سپتامبر تا نوامبر 2021 پخش شد و لاهلا را در حالی که حرفه پزشکی خود را آغاز می کرد در حالی که علاقه‌اش به والتر را دنبال می‌کرد، معرفی کرد. فصل 2 یک‌باره در ماه مارس پخش شد و داستان لاهلا را دنبال کرد، زیرا متوجه شد که والتر پس از بازگشت از تور جهانی موج سواری شبیه به هم نیست و تازه مجذوب نیکو شده است.
ورایتی نمایش را مثبت ارزیابی کرد و گفت که این برنامه احساس «نسخه‌ای با دوربین تک‌دوربین از یک کمدی از کانال دیزنی، به همان روشنی، جدی و صمیمانه‌ای که نقش اصلی آن است» را می‌دهد.

کنسل شدن ساخت دکتر دوگی کامیالوها

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کنسل شدن سریال Doogie Kamealoha پس از دو فصل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *