فشار زیاد پل مسکال برای بازی در فیلم گلادیاتور

فشار زیاد پل مسکال برای بازی در فیلم گلادیاتور در صحبت‌های جدید این بازیگر که برای گلادیاتور2 انتخاب شده، فاش و بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

پل مسکال، که قرار است در فیلم گلادیاتور 2 بازی کند، از این صحبت می‌کند که چگونه دنباله حماسه تاریخی ریدلی اسکات در سال 2000 به فیلم اصلی ادای احترام خواهد کرد. او برای بازی در گلادیاتور 2، بزرگترین پروژه‌ای که او در آن حضور داشته، فشار زیادی را احساس می‌کند.

فشار زیاد پل مسکال برای بازی در فیلم گلادیاتور

گلادیاتور 2 به خوبی نوشته شده و دین خود را به فیلم اصلی ادا می‌کند، اما مسکال معتقد است که می‌تواند به راحتی نقش را از آن خود کند. این دنباله دارای بازیگران پر ستاره‌ای از جمله کانی نیلسن، جوزف کوئین و احتمالاً دنزل واشنگتن است و به دلیل اعتصابات با تاخیر تولید روبرو شده است.
پل مسکال درباره نحوه ادای احترام فیلم گلادیاتور ۲ اثر ریدلی اسکات به فیلم اصلی محصول ۲۰۰۰ صحبت می‌کند. با بازی راسل کرو، کار نمادین اسکات شاهد بود که ژنرال سابق رومی ماکسیموس دسیموس مریدیوس به یک مربی گلادیاتور فروخته و برای مبارزه در کولوسئوم فرستاده شد. او سپس به دنبال انتقام از کومودوس ظالمی بود که خانواده او را به قتل رساند. در ادامه این فیلم، مسکال قرار است نقش لوسیوس وروس دوم، برادرزاده کومودوس را بازی کند که قبلا توسط اسپنسر تریت کلارک بازی شده بود.

بیشتر بخوانید:

ستایش راسل کرو برای فیلم سینمایی گلادیاتور۲

فشار زیاد پل مسکال برای بازی در فیلم گلادیاتور
انتخاب پل مسکال برای فیلم جدید Gladiator

صحبت های پل مسکال درباره گلادیاتور2

فشار زیاد پل مسکال برای بازی در فیلم گلادیاتور
حرف های پل مسکال درباره بازی در Gladiator

مسکال در صحبت با Esquire فشاری را که برای این نقش خاص احساس می‌کند، بیان کرد، زیرا این بزرگترین پروژه‌ای است که او در آن حضور داشته است. در حالی که او نمی‌توانست بینش خاصی در مورد جزئیات شخصیت خود ارائه دهد، او خاطرنشان کرد که گلادیاتور 2 “واقعاً خوب نوشته شده است” و “به اولین نفر ادای احترام می کند.” اگرچه میراث فیلم اصلی حضور دائمی در تولید دنباله است، مسکال معتقد است که می‌تواند نقش را به راحتی از آن خودش کند.

انتخاب پل مسکال برای فیلم جدید Gladiator

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فشار زیاد پل مسکال برای بازی در فیلم گلادیاتور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *