تاثیر مهارت بی نظیر کمدی رابین ویلیامز در تولیدات مهم دیزنی

انیماتور دیزنی به تازگی از تاثیر رابین ویلیامز در تولیدات مهم دیزنی در ساخت یک محصول با عنوان تخم مرغ عید پاک پینوکیو علاءالدین صحبت کرده است.

اریک گلدبرگ، انیماتور دیزنی توضیح می‌دهد‌ که چگونه مهارت بی‌نظیر رابین ویلیامز در کمدی بداهه به تولید تخم مرغ عید پاک، پینوکیو و علاءالدین که از تولیدات مهم دیزنی هستند و فروش فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، منجر شد.

تاثیر رابین ویلیامز در تولیدات مهم دیزنی

اریک گلدبرگ فاش می‌کند که بداهه‌نوازی رابین ویلیامز در غرفه ضبط منجر به ایجاد تخم مرغ عید پاک پینوکیو در علاءالدین شد. اجرای صدای منحصربه‌فرد ویلیامز در نقش Genie امکان لحظات غیرمنتظره و آگهی‌های تبلیغاتی، مانند خط معروف “buh-woop” را فراهم می‌کرد که گلدبرگ آن را تبدیل به رشد بینی پینوکیو کرد.
مهارت‌های بداهه‌نویسی ویلیامز به علاءالدین محدود نمی‌شود. همانطور که در صحنه‌های تبلیغاتی او در Good Will Hunting دیده می‌شود، استعداد کمدی خود را نشان می‌دهد و پروژه‌هایی را که در آن شرکت می‌کرد تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ناراحت کننده ترین فیلم های دیزنی

تاثیر رابین ویلیامز در تولیدات مهم دیزنی
تاثیر رابین ویلیامز بر تولید تخم مرغ عید پاک دیزنی

تاثیر رابین ویلیامز بر تخم مرغ عید پاک پینوکیو علاءالدین

تاثیر رابین ویلیامز در تولیدات مهم دیزنی
نقش موثر رابین ویلیامز بر تولیدات دیزنی

اریک گلدبرگ، انیماتور دیزنی توضیح داده است که تخم مرغ عید پاک پینوکیو علاءالدین چگونه به وجود آمد. تخم‌مرغ عید پاک در انیمیشن محبوب سال 1992 اتفاق می‌افتد، زمانی که علاءالدین قول می‌دهد که از آرزوی سوم خود برای اعطای آزادی به جن استفاده کند. جن با تبدیل چهره خود به پینوکیو پاسخ می دهد و روشن می کند که باور ندارد علاءالدین از آرزوی سوم خود برای آزادی او استفاده کند.
طی مصاحبه‌ای با رادیو تایمز، گلدبرگ به اشتراک گذاشت که این کار دیزنی نتیجه اجرای صدای منحصر به فرد رابین ویلیامز است. جن علاءالدین یکی از نمادین‌ترین نقش‌های ویلیامز است و اجرای صدای بی‌نظیر و گاه شگفت‌انگیز او تأثیر غیرمنتظره‌ای بر لحظات فیلم، از جمله تخم مرغ عید پاک پینوکیو داشت.

نقش موثر رابین ویلیامز بر تولیدات دیزنی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاثیر رابین ویلیامز در تولیدات مهم دیزنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *