گلادیاتور 2 برای بازپرداخت 50 میلیون دلاری با واکنش‌های شدیدی مواجه شد

واکنش‌های شدید به بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور 2 به تازگی بازتاب بسیار گسترده‌ای در مجلات و رسانه‌های خارجی داشته است.

گلادیاتور 2 برای بازپرداخت 50 میلیون دلاری با واکنش مواجه شد. بازپرداخت رکورد 50 میلیون دلاری گلادیاتور 2 با واکنش مردم محلی مالت مواجه شده است، اگرچه یوهان گرچ، کمیسر فیلم، از این انتخاب دفاع می‌کند.

واکنش‌های شدید به بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور 2

جنجال پیرامون Gladiator 2 همچنین شامل نگرانی در مورد حیوان آزاری و تصادف اخیر در صحنه فیلمبرداری است، اما اولین مورد توسط تولید رد شده است. پس از ثبت رکورد جدید سینمای اروپا، بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور 2 با واکنش مردم محلی مالت مواجه شد. فیلم آینده به عنوان دنباله‌ای بر حماسه تاریخی تحسین شده ریدلی اسکات عمل می‌کند. اکنون 20 سال پس از برنده اسکار 2000 و با محوریت لوسیوس، برادرزاده کومودوس، به عنوان یک مرد بالغ و چگونگی تغییر او پس از نجات ماکسیموس از دست عمویش.

تنها چند روز پس از اعلام انگیزه مالی، بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور 2 با واکنش‌های شدیدی روبرو شد و یوهان گرچ، کمیسر فیلم مالت، اکنون در یک ویدیوی جدید در توییتر خود (ترجمه شده از طریق Times of Malta) به این موضوع پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید:

فشار زیاد پل مسکال برای بازی در فیلم گلادیاتور

واکنش‌های شدید به بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور 2
واکنش‌ به بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور دو

واکنش‌های شدید به بازپرداخت 50 میلیون دلاری دنباله گلادیاتور

واکنش‌های شدید به بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور 2
بازپرداخت 50 میلیون دلاری فیلم گلادیاتور 2

گرچ به شدت از تصمیم برای ارائه چنین تخفیف بزرگی به تولید خارجی دفاع کرد و از کسب و کارهای محلی که علیه آن صحبت می‌کنند به عنوان “حمله به ثبات صنعت فیلم” انتقاد کرد و اطمینان داد که این تصمیم به منظور حذف مشاغل محلی نیست. بلکه برای آن‌ها سرمایه‌گذاری خارجی بیشتری جذب کنید.

تخفیف عمده مالیاتی تنها بحثی نیست که گلادیاتور 2 در تولید خود با آن مواجه شده است، تصادفی که تنها در عرض چند روز از شروع فیلمبرداری رخ داد و چهار خدمه در بیمارستان بستری شدند و دو نفر دیگر مجروح شدند.

واکنش‌ به بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور دو

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واکنش‌های شدید به بازپرداخت 50 میلیون دلاری گلادیاتور 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *