تایید حضور کوتاه فانوس سبز در فیلم سوسک آبی توسط کارگردان !

سوسک آبی یکی از جدیدترین فیلم‌های دنیای دی‌سی است و اخیراً خبری تحت عنوان تایید حضور کوتاه فانوس سبز در فیلم سوسک آبی توسط کارگردان منتشر شد.

کارگردان فیلم بلوبیتل، آنجل مانوئل سوتو، تأیید کرده است که یک قهرمان محبوب دی‌سی در فیلمش حضور کوتاهی دارد. به گزارش Heroic Hollywood، این کارگردان درباره اینکه آیا در فیلمش نکات پنهان وجود دارد که بعضی طرفداران ممکن است آن‌ها را از دست بدهند، سوال شد.

بیشتر بخوانید:

ستاره سوسک آبی ثابت کرد جایگاهی در DCU دارد

رتبه بالا فیلم سوسک آبی در DCEU توسط منتقدان

تایید حضور کوتاه فانوس سبز در فیلم سوسک آبی

کمئوی فانوس سبز در فیلم سوسک آبی

سوتو گفت:

نکات پنهان زیادی وجود دارد. همیشه می‌گویم، اگر بار دوم تماشا کنید، یا حتی سه بار، هر بار نکات پنهان متفاوتی را خواهید پیدا کرد، زیرا آن‌ها بسیار کم هستند.

او ادامه داد:

آیا فانوس سبز در دنیای ابتدایی را متوجه شدید؟ آن فانوس سبز است. دیدید؟ باید دوباره تماشا کنید! به جز این اشاره کوتاه، هیچ زمانی در بلوبیتل این قهرمان سبز در سراسر فیلم ظاهر نمی‌شود.

علاوه بر اشاره به این شخصیت کیهانی، بسیاری از طرفداران معتقد بودند که بن افلک نقش بتمن را صداگذاری خواهد کرد در اولین فیلم زنده اکشن جیمی ریس پس از گزارش‌هایی که نشان می‌دادند این لحظه بهترین جا را برای ورود دوباره به خط داستانی دوباره‌سازی در حال توسعه فرانچایز باشد.

جیمز گان، مدیرعامل دی‌سی، این ادعاها را رد کرد و توضیح داد که این لحظه حذف نشده است چرا که در واقع هیچ ضبطی از آن وجود نداشت. گان نوشت:

هرگز در مورد یک نقش صداگذاری بن افلک در بلوبیتل چیزی نشنیدم، پیتر سفران، مدیرعامل دوم دی‌سی همچنین. گفت برشی نزده بودم چرا که در واقع هیچ وقت وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید:

توضیحات کارگردان سوسک آبی درباره ربط این فیلم به Booster Gold

موضوع دنباله فیلم سوسک آبی مشخص شد !

حضور افتخاری گرین لنترن در فیلم بلوبیتل

تایید حضور کوتاه فانوس سبز در فیلم سوسک آبی
تایید حضور کوتاه فانوس سبز در فیلم سوسک آبی

کمئوی فانوس سبز در فیلم سوسک آبی

اگرچه بلوبیتل ارجاع آشکاری به جهان گسترده‌تر دی سی ندارد، اما سوتو اظهار امیدواری کرده است که صحنه پس از تیتراژ فیلم ممکن است موجب معرفی یکی از شخصیت‌های مورد علاقه‌اش، بوستر گلد، شود. کارگردان فیلم این توضیح را داده است:

ما همه عاشق تد کورد و بوستر گلد هستیم و اطلاع داشتیم که جیمز گان هم نقشی برای بوستر گلد در نظر دارد، بنابراین احساس کردیم این کار را ادامه دهیم. در لحظات پایانی بلوبیتل، تایید می‌شود که تد کورد، یکی از نسخه‌های قبلی این قهرمان، هنوز زنده است اما به نظر می‌رسد در معرض خطر قرار دارد. چگونگی بررسی این موضوع در آینده هنوز مشخص نیست.

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *