ویدیو : خنده های مربی تیم ملی والیبال ایران پس شکست در فینال

امروز ویدیویی از خنده های مربی تیم ملی والیبال ایران پس شکست در فینال در فضای مجازی پخحش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست در فینال قهرمانی آسیا مقابل ژاپن، با یک سلفی خندان دیده می‌شود. در این ویدیو، او با چهره‌ای خوشحال و خنده‌دار، به دوربین نیم‌نگاه می‌کند و لحظاتی از شادی و خنده را تجربه می‌کند.

خنده های مربی تیم ملی والیبال ایران پس شکست در فینال

در فینال بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که در ارومیه برگزار شد، تیم ملی والیبال ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند. با انتظارات بالایی از این دیدار، تیم ملی ژاپن با نتیجه قاطع ۳ بر صفر برابری را به خود اختصاص داد و به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ایران، در این بازی حساس و به طور قابل توجهی، با انتخاب بازیکنانی مانند میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، محمد موسوی، محمد ولی‌زاده، طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمد حضرت‌پور (لیبرو) به زمین رفت.

سلفی خندان سرمربی تیم ملی پس از شکست در فینال نشان از روحیه بالا و انگیزه او و همچنین توانایی برای پذیرش شرایط آمده است. این عمل نشان از این دارد که او توانسته است با ایمان و انرژی مثبت خود روبروی نتیجه منفی قرار بگیرد و به خود و تیمش افتخار کند.

پوزخند مربی تیم ملی والیبال ایران پس شکست در فینال

در ادامه می‌توانید نیش خند مربی تیم ملی والیبال ایران پس شکست در فینال را ببینید:

مسخره بازی مربی تیم ملی والیبال ایران پس شکست در فینال

عظیم جزیده، در گفت‌وگو با یک خبرنگار ورزشی از خبرگزاری فارس، درباره عملکرد تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب عنوان نایب قهرمانی در این دوره اظهار داشت:

“باید بپذیریم که تیم والیبال ایران از ابتدای این دوره از مسابقات نمایش خوبی نداشت و هر بازیکنی با مهارت شخصی خودش بازی می‌کرد. توانایی بازیکنان در پست قدرتی و دفاع کناره‌ها خوب بود، اما در سرعت و تکنیک بازی در بازی آخر نتوانستند عملکرد مطلوبی ارائه دهند. به طور کلی، تیم ملی را شاداب ندیدم.”

وی افزود:

“در بازی فینال هم به ترکیب تیم نقد دارم، زیرا از میلاد عبادی‌پوری استفاده شد که آماده نبود. در بازی‌های قبلی هم حریفان در حد و اندازه‌های ایران نبودند. در دوره‌های گذشته نیز چند بازی ابتدایی جنبه تفریحی داشتند. امسال هم همین اتفاق افتاد، اما در دوره‌های گذشته توانستیم ژاپن را در کشور خودش شکست داده و قهرمان آسیا شویم، درحالی‌که امسال در کشور خودمان به ژاپن باختیم.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص خنده های مربی تیم ملی والیبال ایران پس شکست در فینال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *