علاقه اسکورسیزی به همکاری دوباره با دیکاپریو

روز گذشته، خبری مبنی بر علاقه اسکورسیزی به همکاری دوباره با دیکاپریو ، بازتاب‌های فوق‌العاده‌ای را در فضای مجازی با خودش به همراه داشت.

روز گذشته، اعلام شد که مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو یک بار دیگر برای فیلمی به اسم The Wager متحد می‌شوند و همکاری این دو، بار دیگر صورت خواهد گرفت. این زوج قصد دارند این فیلم را پس اکران عمومی فیلم Killers of the Moon آغاز کنند.

علاقه اسکورسیزی به همکاری دوباره با دیکاپریو

همکاری دوباره اسکورسیزی و دیکاپریو

لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی بار دیگر با یکدیگر همکاری می‌کنند تا یک کتاب غیرداستانی را به نمایش بگذارند. پروژه مورد بحث آن‌ها، اقتباسی از کتاب روزنامه‌نگار دیوید گرن، The Wager: A Tale of Shipreck, Mutiny, and Murder است که توسط Apple Original Films تضمین شده است. اطلاعات بیشتر این خبر، پس از اکران فیلم قاتلان ماه گل منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی جدید از Killers of the Flower Moon منتشر شد

نقد فیلم Killers of the Flower Moon

طبق گزارش مووی وب، اولین بار سال گذشته اخبار The Wager منتشر شد؛ اما اکنون در حین صحبت با شبکه فرانسوی، Télérama تایید کرده است که اسکورسیزی و دی‌کاپریو دوباره در این پروژه متحد خواهند شد و این زوج پس از فیلم جدیدشان کار روی این داستان را آغاز خواهند کرد. این فیلم، هشتمین همکاری بلند سینمایی آنها را رقم خواهد زد.

همکاری دوباره اسکورسیزی و دیکاپریو

علاقه اسکورسیزی به همکاری دوباره با دیکاپریو
همکاری دیکاپریو با اسکورسیزی

 

فیلم جدید اسکورسیزی با همکاری دیکاپریو

فیلم Killers of the Flower Moon نیز اقتباسی از کار دیوید گرن است. رمان پرفروش قاتلان ماه گل: قتل‌های اوسیج و تولد اف‌بی‌آی در دهه 1920 اوکلاهاما می‌گذرد و داستان قتل زنجیره‌ای اعضای یک ملت ثروتمند نفتی اوسیج را روایت می‌کند. رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلادستون و برندان فریزر نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در حالی که Killers of the Flower Moon هنوز اکران نشده است، مووی وب فاش کرد که اسکورسیزی و دی‌کاپریو برای پروژه کتاب محور دیگری به نام The Wager دوباره متحد می‌شوند. این کتاب، داستان یک کشتی غرق شده را نشان خواهد داد. همانطور که دیوید گران تایید کرد، این فیلم بر اساس کتاب او The Wager: A Tale Of Ship Wreck, Mutiny, And Murder ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علاقه اسکورسیزی به همکاری دوباره با دیکاپریو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *