سلنا گومز: ترانه Single Soon درباره ویکند نیست

اخیرا خبری تحت عنوان سلنا گومز: ترانه Single Soon درباره ویکند نیست منتشر شده است که نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

سلنا گومز می‌گوید موسیقی به زودی مجرد (Single Soon) او درمورد دوست پسر سابقش ایبل ویکند تسفی نیست. سلنا خواننده و بازیگر 31 ساله (به زودی مجرد) را جمعه، 26 اوت منتشر کرد و گفت به میزان فروش اهمیتی نمی‌دهد.

سلنا گومز: ترانه Single Soon درباره ویکند نیست

سلنا گفت موزیک Single Soon درمورد ویکند نیست

این موزیک با استقبال مخاطبین و بعضی سلبریتی‌ها مانند تیلور سوییفت مواجه شده که می‌گوید تا ابد با این ترانه خواهد رقصید. اما چند ساعت پس از انتشار، برخی هواداران گمانه‌زنی کردند که موزیک (به زودی مجرد) درمورد (ویکند) است که در سال 2017 با گومز قرار می‌گذاشت. گومز و ویکند از ژانویه 2021 وارد رابطه شدند و در مت گالا 2017 در ماه مه آن سال روی فرش قرمز رفتند. چند ماه بعد با این حال این زوج اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده‌اند.

پاییز سال 2017 گومز به بیلبورد گفته بود بعد از جدایی کماکان با ویکند رابطه‌ای دوستانه دارد: هیچ‌گاه چنین چیزی در زندگی‌ام تجربه نکرده بودم. رابطه ما به عنوان بهترین دوست به پایان رسید، و همچنبن دلگرمی و دلواپسی برای همدیگر اهمیت پیدا کرد، و این به دیدگاه من بسیار باارزش بود.

بیشتر بخوانید:

رابطه عاشقانه سلنا گومر با درو تاگارت لو رفت

خودکشی سلنا گومز حقیقت دارد؟!

موسیقی Single Soon سلنا در مورد کیست

سلنا گومز: ترانه Single Soon درباره ویکند نیست
سلنا گومز: ترانه Single Soon درباره ویکند نیست

سلنا گفت موزیک Single Soon درمورد ویکند نیست

گومز در شبکه اجتماعی ایکس نیز در واکنش به احتمال ورود (به زودی مجرد) به لیست 20 موزیک برتر نوشته است: دستم شکسته و جراحی شده. فروش هیچ چیزی برایم ذره‌ای اهمیت ندارد. فقط خوشحالم از این‌که با دوستانم موسیقی تولید می‌کنم.

گومز در قسمتی از ترانه می‌خواند: آیا باید با موبایل بگویم؟ آیا باید یادداشت بگذارم؟ در جیب کتش؟ (بله) شاید فقط باید ناپدید شوم. نمی‌خواهم قطره اشکی ببینم. و آخر هفته (ویکند) تقریباً از راه رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سلنا گومز: ترانه Single Soon درباره ویکند نیست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *