ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk ؛ نکات و حقایق پنهانی که چشم شما پنهان ماند

سریال  شی هالک علاوه بر معرفی یک شخصیت جدید به دنیای سینمایی مارول، حاوی تعداد زیادی از ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk است که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

هشدار: نوشتار ایستراگ ها و اشارت سریال شی هالک می‌تواند بخشی از داستان سریال شی هالک را اسپویل کند!

سریال شی هالک داستان جنیفر والترز، دختر عموی بروس بنر را روایت می‌کند. او یک وکیل بسیار ماهر است اما هنگامی که در کنار بروس بنر با ماشین تصادف می‌کنند، خون بروس در رگ‌های جنیفر ریخته شده و او نیز به یکی از قوی ترین نسخه های هالک تبدیل می‌شود.

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk

نکات و حقایق پنهانی که چشم شما پنهان ماند

شما می‌توانید فهرست ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulkداستان خلق شخصیت شی هالک بسیار جالب است. زمانی که یک سریال با نام هالک شگفت انگیز در CBS ساخته می‌شد، رئیس وقت مارول نگران بود که سازندگان این سریال شخصیتی همانند شی هالک را برای اثر خود بسازند. بدین صورت، حق استفاده این شخصیت برای همیشه متعلق به آن‌ها می‌ماند نه مارول. استن لی نیز سال‌ها ایده شخصیت شی هالک را در سر داشت و با کمک جان بوسما به عنوان طراح، این شخصیت را خلق کردند.

سریال شی هالک به موارد زیادی از وقایع پس از فیلم انتقام جویان: پایان بازی می‌پردازد. همچنین به مواردی اشاره دارد که می‌توانند در آینده دنیای سینمایی مارول اثربخش باشند. پس با فیگار همراه باشید تا به ایستراگ ها و اشارت She Hulk بپردازیم.

قدرت و مسئولیت

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk

سکانس اول قسمت ابتدایی سریال با یکی از ایستراگ ها و اشارت سریال شی هالک آغاز می‌شود. جنیفر درحال تمرین یک سخنرانی برای پرونده بعدی خود است. موضوع اصلی این سخنرانی، قدرت و مسئولیت است.

طرفداران مارول به خوبی می‌دانند که این جمله اشاره به دیالوگ مشهور عمو بن در کمیک‌ها دارد. برای اولین بار در قسمت اول سریال مامورین شیلد بود که اسکای به یک ابر انسان گفت: “با قدرت زیاد، یک تن مزخرفات عجیب و غریب می‌آید که تو آمادگی مقابله با آن را نداری.” زمان زیادی برد و سرانجام هشت سال بعد، جمله اصلی قدرت زیادی مسئولیت زیادی به همراه دارد تبدیل به یکی از بهترین دیالوگ‌های فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست شد.

بیشتر بخوانید:

جنیفر والترز وحشی

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk

پس از این تمرین سخنرانی، دوست جنیفر به او می‌گوید که باید در جلسه دادگاه مواظب “جنیفر وحشی” یا “the savage Jen Walters” باشد. البته که در اینجا منظورش شی هالک نیست، اما این جمله اشاره مستقیمی به اولین کمیک شی هالک، با عنوان The Savage She-Hulk دارد.

بیشتر بخوانید:

دیوار چهارم

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
جنیفر والترز درحال شکستن دیوار چهارم

ددپول اولین شخصیت مارول نبود که دیوار چهارم را شکست. در کمیک‌های مارول، این شی هالک بود که برای اولین بار دیوار چهارم را می‌شکست و با مخاطبان صحبت می‌کرد. در طول سریال شی هالک نیز جنیفر بارها به دوربین نگاه کرده و مستقیماً بینندگان را مخاطب صحبت‌هایش قرار می‌دهد.

شکستن دیوار چهارم کمک زیادی به سریال شی هالک در افزایش المان‌های کمدی کرده است. همچنین بسیار جالب خواهد بود که ببینیم مارول چگونه این شکستن دیوار را در آثار گروهی آینده نظیر انتقام جویان به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

سکانس پس از تیتراژ شانگ چی

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
بازوی بروس بنر در قسمت اول سریال شی هالک

اینکه چرا و چگونه بروس بنر در سکانس پس از تیتراژ فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه به حالت انسانی خود بازگشته بود، یک سوال بی‌پاسخ ماند تا زمانی که یکی از ایستراگ های سریال She Hulk به این موضوع پرداخت.

در فیلم انتقام جویان: پایان بازی، هالک به پروفسور هالک تبدیل شد؛ ترکیبی از جسم هالک و ذهن بروس بنر. اما اکنون به نظر می‌رسد که بروس دستگاه جدیدی ساخته است تا بتواند همواره در حالت انسانی‌اش بماند.

بیشتر بخوانید:

سفینه ساکاری

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
سفینه اهل ساکار جلوی ماشین بروس بنر و جنیفر والترز

شاید تغییر نحوه تغییر منشاء شی هالک اتفاق مهمی نباشد اما یکی از مهم‌ترین ایستراگ ها و اشارت She Hulk را رقم می‌زند. در کمیک‌ها، بروس بنر مجبور می‌شود تا برای نجات جان جنیفر پس از یک تیراندازی، به او خون تزریق کند و این او را به شی هالک تبدیل می‌کند. اما در این سریال، یک سفیده از ساکار جلوی بروس و جنیفر را گرفته و آن‌ها تصادف می‌کنند. خون بروس در رگ‌های جنیفر ریخته و این او را به شی هالک تبدیل می‌کند.

نکته قابل توجه، سفینه ساکاری است. به نظر می‌رسد که آن‌ها همچنان به دنبال قهرمان خود هستند. در یکی از بهترین کمیک های هالک، زمانی که او در ساکار به سر می‌برد، همانجا بچه دار، و صاحب یک پسر شد. شایعاتی مبنی بر وجود پسر هالک در دنیای سینمایی مارول نیز وجود دارد. از آنجایی که زمان در ساکار متفاوت است، این احتمال وجود دارد که پسر هالک اکنون بزرگ و یا حتی پیر شده باشد.

بیشتر بخوانید:

آزمایشگاه گاما

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
هالک در آزمایشگاه گامای ساخته شده توسط تونی استارک

در فیلم انتقام جویان: پایان بازی، بروس توضیح داد که او 18 ماه را در یک آزمایشگاه گذراند با تواند به حالت پروفسور هالک برسد. در سریال شی هالک نیز زمانی که جنیفر والترز به شی هالک تبدیل می‌شود، بروس او را به همین آزمایشگاه گاما در مکزیک می‌برد.

اینجا مشخص می‌شود که تونی استارک این آزمایشگاه را برای بروس ساخته بود. همچنین او احتمالاً زمان زیادی را آنجا در کنار بروس زندگی کرده و به او در کارهایش کمک کرده بود. برخی از لباس‌های تونی در آزمایشگاه جای مانده است و همچنین نام او بر میز بار به عنوان یادگاری نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:

کلاه مرد آهنی

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
شی هالک درحال نگاه به کلاه لژیون مرد آهنی

یکی دیگر از ایستراگ های سریال She Hulk مربوط به کلاه یکی از لژیون‌های آهنی تونی استارک در فیلم انتقام جویان: عصر آلتران است. شاید تونی استارک خودش آن را در آزمایشگاه گذاشته بود ت هر دو اشتباهات خود را از یاد نبرند. به نظر این یکی از دارایی‌های ارزشمند برای بروس است زیرا تونی استارک بهترین دوست او بود.

بیشتر بخوانید:

جدول زمانی

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk

همچنان جدول زمانی مربوط به هالک در دنیای سینمایی مارول آشفته است و یکی از ایستراگ ها و اشارت شی هالک نیز همین قضیه را اثبات می‌کند. بروس در این سریال می‌گوید که حدود 15 سال با هالک دست و پنجه نرم می‌کرد.

با توجه به اینکه هالک دنیای سینمایی مارول در سال 2005 شکل گرفت و فیلم پایان بازی نیز داستان را پنج سال به جلو برد، طبق خط زمانی منتشر شده از دیزنی پلاس سریال شی هالک حدوداً باید در سال 2025 باشد. پس بروس باید می‌گفت که 20 سال با هالک دست و پنجه نرم می‌کرد اما او اینطور نگفت.

بیشتر بخوانید:

ورود جهش یافته‌ها

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
هالک و شی هالک درحال بررسی دی ان ای خونشان

به گفته هالک، او و جنیفر ترکیب نادری از عوامل ژنتیکی مشترک دارند که به بدن آن‌ها اجازه می‌داد تا تشعشعات گاما را سنتز کنند. اکثر انسان‌ها تحت تاثیر تشعشعات گاما کشته می‌شوند اما بروس بنر و جنیفر والترز بدین صورت تبدیل به هالک شدند. اگر این ابرقدرت پنهانی، احتمالاً آزمایش ابرسرباز ناموفق او با می‌کشت.

آیا بروس بنر و جنیفر والترز رسماً جزو جهش یافته‌های دنیای سینمایی مارول هستند؟ پیش‌تر میس مارول به عنوان اولین جهش یافته رسمی در دنیای سینمایی مارول معرفی شد. اگرچه لازم به ذکر است که قدرت بروس و جنیفر تفاوت‌های زیادی دارد و ظاهراً هالک توانست بازوی خود را با خون جنیفر شفا دهد.

بیشتر بخوانید:

هالک باهوش

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
هالک باهوش – پروفسور هالک

در کمیک‌ها ترکیب بنر و هالک، پروفسور هالک نامیده می‌شود. اما دنیای سینمایی مارول همیشه عنوان هالک باهوش یا Smart Hulk را ترجیح می‌داد. سریال شی هالک نیز نام هالک باهوش را رسماً انتخاب کرد و جنیفر سعی داشت بروس را برای این نام مسخره کند.

بیشتر بخوانید:

عصر آلتران و رگناروک

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk

برخی از ایستراگ ها و اشارت شی هالک مستقیماً به دو فیلم انتقام جویان: عصر آلتران و ثور: رگناروک اشاره دارند. زمانی که هالک می‌خواهد از روش‌های تغییر شکل به حالت انسانی‌اش در گذشته بگوید، به مواردی از جمله لالایی خواندن ناتاشا در فیلم عصر آلتران نام می‌برد. البته که او حرفی از رابطه عاشقانه‌اش با ناتاشا نمی‌زند. همچنین او به یاد می‌آورد که به مدت دو سال بین فیلم‌های عصر آلتران و رگناروک در ساکان به عنوان هالک زندگی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

تاتانیا

ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk
جمیله جمیل در نقش تاتانیا در قسمت اول سریال شی هالک

در پایان قسمت اول سریال شی هالک، تاتانیا با بازی جمیله جمیل حاضر می‌شود. او یکی از بهترین شرورهای زن مارول و بزرگترین دشمن شی هالک است. لازم به ذکر است که او در کمیک‌ها برای دکتر دووم کار می‌کند. پس این احتمال وجود دارد که یا این سریال دکتر دووم را به دنیای سینمایی مارول معرفی کند و یا به طور کلی پیشینه تاتانیا را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با ایستراگ ها و اشارت سریال She Hulk

چرا سفینه ساکاری به زمین آمده بود؟

در کمیک‌های مارول، زمانی که هالک به ساکار رفت دارای یک پسر شد. این احتمال وجود دارد که پسر او در دنیای سینمایی مارول نیز وجود داشته و این سفینه به همین دلیل سراغ هالک آمده باشد.

تاتانیا کیست؟

تاتانیا  بزرگترین دشمن شی هالک است. او در کمیک‌ها برای دکتر دووم کار می‌کند. پس این احتمال وجود دارد که یا این سریال دکتر دووم را به دنیای سینمایی مارول معرفی کند و یا به طور کلی پیشینه تاتانیا را تغییر دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *