نخستین تصویر رسمی از آستین باتلر در فیلم The Bikeriders 2023 منتشر شد +عکس

نخستین تصویر آستین باتلر در فیلم The Bikeriders 2023 منتشر شد. این فیلم در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است، و ژانر آن جنایی و درام می‌باشد.

این فیلم با عنوان “The Bikeriders 2023” در آمریکا ساخته شده است و زبان آن انگلیسی است. بازیگرانی که در این فیلم نقش‌های خود را ایفا کرده‌اند شامل آستین باتلر، تام هاردی و مایکل شانون می‌باشند که در این فیلم به خوبی درخشیده‌اند. کارگردان این فیلم خارجی “موتورسواران” جف نیکولز است. در ادامه مطلب با خبر اولین تصویر از آستین باتلر در فیلم The Bikeriders 2023 همراه ما بمانید.

نخستین تصویر آستین باتلر در فیلم The Bikeriders 2023

عکس آستین باتلر در فیلم The Bikeriders 2023

به گزارش منابع خبری:

فیلم “The Bikeriders” به کارگردانی و نویسندگی جف نیکولز، که قبلاً فیلم‌هایی مانند “Take Shelter”، “Mud” و “Loving” را کارگردانی کرده است، در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۲) در سینماها به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم درام و جنایی بر اساس کتابی با همین عنوان است که توسط عکاس دنی لیون تهیه شده است. به همین دلیل، فیلم به دلیل وجود صحنه‌های خشونت، رده سنی بزرگسال R را دریافت کرده است. داستان فیلم درباره تشکیل یک گروه موتورسواری در دهه ۱۹۶۰ است و از دیدگاه اعضای گروه روایت می‌شود.

تصویر آستین باتلر در فیلم جدید The Bikeriders

نخستین تصویر آستین باتلر در فیلم The Bikeriders 2023
نخستین تصویر آستین باتلر در فیلم The Bikeriders 2023

آستین باتلر فیلم The Bikeriders 2023

این گروه در ابتدا به عنوان یک گردانه از افراد محله شروع می‌شود، اما به مرور زمان به یک گروه بزرگ‌تر و خطرناک‌تر تبدیل می‌شود و روش زندگی منحصر به فرد اعضای گروه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بازیگرانی مانند تام هاردی، جودی کومر، آستین باتلر، مایکل شنون، بوید هالبروک، مایک فیست و نورمن ریداس نقش‌های خود را در این فیلم ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تصویر آستین باتلر در فیلم The Bikeriders 2023 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *