فیلم سینمایی سیل با زیرنویس فارسی به نمایش خانگی آمد! +[جزئیات]

فیلم سینمایی سیل با زیرنویس فارسی به شبکه نمایش خانگی آمده است. این فیلم به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلم نت قابل مشاهده است.

فیلم اکشن و ترسناک “سیل” در پلتفرم فیلم نت منتشر شده است. این فیلم سینمایی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و با زیرنویس فارسی در فیلم نت قابل دسترس است. در ادامه مطلب با خبر فیلم سینمایی سیل فیلم نت همراه ما بمانید.

فیلم سینمایی سیل با زیرنویس فارسی

فیلم سیل 2023 با زیرنویس فارسی

به گزارش منابع خبری:

در داستان این فیلم، در لوئیزیانا در طی یک طوفان شدید، گروهی از زندانیان تصمیم می‌گیرند از زندان فرار کنند، اما با خطر تمساح‌های غول‌پیکر روبرو می‌شوند. این تمساح‌ها برای زنده ماندن و شکار آدمیان به دنبال آن‌ها می‌گردند و زندانیان باید با همکاری و تلاش برای نجات جان خود با این تهدیدات مقابله کنند.

“سیل” با زیرنویس فارسی و انگلیسی در فیلم‌نت عرضه شده است و مدت زمان آن یک ساعت و ۲۶ دقیقه است. کارگردان این فیلم براندون اسلاگل و بازیگران آن شامل کاسپر وان دین، نیکی ویلان و لوئیس مندیلور می‌باشند. این فیلم برای افراد بالای ۱۸ سال مناسب است و ترکیبی از ژانر اکشن و ترسناک را در خود دارد. با توجه به تمرکز بر ترس و هیجان، این فیلم به علاقه‌مندان به ژانر ترسناک و اکشن پیشنهاد می‌شود.

فیلم سینمایی سیل زیرنویس فارسی 2023

فیلم سینمایی سیل با زیرنویس فارسی

فیلم سینمایی سیل 2023

فیلم نت یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران امکان مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را می‌دهد. این پلتفرم از طریق اینترنت قابل دسترسی است و بر روی انواع دستگاه‌ها مانند کامپیوترها، تلفن همراه‌ها، تبلت‌ها و تلویزیون‌ها قابل استفاده است. فیلم نت مجموعه‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را در دسته‌بندی‌های مختلف مانند اکشن، کمدی، عاشقانه، ترسناک و غیره ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند با عضویت در این پلتفرم، به صورت آنلاین و به صورت نامحدود به محتواهای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. پلتفرم فیلم نت همچنین از ویژگی‌هایی مانند پخش زنده، دانلود محتوا برای تماشا آفلاین، توصیه فیلم‌ها بر اساس سلیقه کاربران و ایجاد لیست تماشا برای ذخیره فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم سینمایی سیل با زیرنویس فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *