ویدیو : رقصیدن ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی

امروز ویدیویی از رقصیدن ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی در رسانه های مجازی پخش شده که بازخورد بسیاری را از سوی طرفداران داشته است.

امروز خبری مبنی بر رقصیدن نامرد ریحانه پارسا به همراه خودش در کنسرت ابی در رسانه ها منتشر شد. گویا رقص عجیب ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی حواشی بسیاری را برایش از سوی کابران فضای مجازی داشته است.

رقصیدن ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از رقص دو نفره ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی را ببینید:

بازیگر مشهور ایرانی، ریحانه پارسا، و نامزدش در یک کنسرت ابی، با حضور در صحنه و رقصیدن، مخاطبان را شگفت‌زده کردند. این حادثه در جریان برگزاری کنسرت معروف ابی در تهران اتفاق افتاد.

ریحانه پارسا با لباسی خاص و جذاب به همراه نامزدش وارد صحنه شد. آن‌ها با حرکاتی هماهنگ و جذاب، رقصی شاد و پرانرژی اجرا کردند و همه را به خود مشغول ساختند. این رقص زیبا و هماهنگی بین ریحانه پارسا و نامزدش، نظرات مثبت بسیاری را به همراه داشت.

حضور ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی، باعث شگفتی و سرگرمی مخاطبان شد و ویدیوها و عکس‌های آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به سرعت ویرال شدند. طرفداران و طرفداران بسیاری از این رقص جذاب و هماهنگ لذت بردند و تحسین خود را ابراز کردند.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا (متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷) یک بازیگر ایرانی است که در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او با بازی در مجموعه تلویزیونی “پدر” در سال ۱۳۹۷ وارد عرصه حرفه‌ای شد و برای این نقش، نامزد دریافت جایزه حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن درام شد.

در سن ۲۱ سالگی، ریحانه پارسا با مهدی کوشکی ازدواج کرد. این ازدواج جنجالی و بازتاب وسیعی در رسانه‌ها داشت و طی آن دو نفر عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کردند. اما کمتر از یک سال پس از ازدواج، آن‌ها جدا شدند.

تاکنون، هیچ اعلام رسمی درباره دلایل جدایی آن‌ها صورت نگرفته است. با این حال، خبر جدایی و حذف عکس‌های دونفره از صفحات شخصیشان در اینستاگرام، شایعاتی درباره این موضوع را به وجود آورده است. به دلیل عدم اطلاعات رسمی بیشتر، نمی‌توان جزئیات بیشتری درباره این جدایی ارائه داد و باید منتظر اعلام رسمی از طرف طرفین یا نمایندگان آن‌ها باشیم تا وضعیت دقیق‌تری درباره این موضوع به دست آید.

شایعاتی ریحانه پارسا

رقصیدن ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی

چندی پیش شایعاتی درباره جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، دو بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در حال پخش است. ریحانه پارسا که در سال‌های اخیر به دلیل ازدواج جنجالی خود با مهدی کوشکی ورود به دنیای رسانه‌ها را پیدا کرده بود، به تازگی عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را از صفحات شخصی اینستاگرامش حذف کرده است.

تا کنون، هیچ خبر رسمی درباره جدایی این زوج منتشر نشده است و این تنها شایعاتی است که در حال حاضر در حال گسترش است. این موضوع باعث شده است که توجه رسانه‌ها و عموم مردم به جدایی آن‌ها جلب شود. هرچند که عکس‌های دونفره از صفحات شخصی آن‌ها حذف شده‌اند، اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره دلایل و تأیید واقعیت این جدایی موجود نیست.

با توجه به عدم اطلاعات رسمی، لازم است منتظر اعلام رسمی از طرف طرفین یا نمایندگان آن‌ها باشیم تا جزئیات بیشتری درباره این خبر به دست آید. تا آن زمان، درباره جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی نمی‌توان تأیید یا رد قطعی داشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص رقصیدن ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *