بهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قوی تر شوند

آیا کارکتر‌های قوی‌تر از گوکو را می‌شناسید؟ پس با ما همراه باشید تا با بهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قوی تر شوند آشنا شوید.

گوکو دراگون بال قوی ترین کاراکتر این انیمه است، اما کاراکترهایی مانند پیکولو اورنج و اولترا اگو وجود دارند که به مرور زمان می‌توانند از او قویتر بشوند.

دراگون بال در بهترین انیمه های سریالی ژاپن  آخرین انیمه از مجموعه مبارزه ای شونن بزرگ آکیرا توریاما است که ماجراجویی های گوکو در برابر نیروهای شرور را نشان می‌دهد.

بهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قوی تر شوند

شما می‌توانید فهرست بهترین شخصیت دراگون بال که می‌توانند از گوکو قوی تر شوند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قویتر شوند

گوکو از زمان بچگی‌اش به عنوان یک پسر خجالتی، پیشرفت های شگفت انگیزی کرده و او توانایی های خدایان را به دست آورده و در حال قدرت گرفتن است. گوکو همچنین در طول سفرهای خود با دوستان و دشمنان بسیار خطرناکی روبرو شده ، که برخی از آنها حتی می توانند با این سایان ویژه که .قدرت دست یافته است، مقابله کنند (Ultra Instinct)

گوکو به عنوان مبارز برتر در دراگون بال شناخته می شود که در بیشتر مواقع درست است اما هنوز برخی افراد از سراسر دنیای موازی وجود دارند که پتانسیل برنده شدن در مبارزه با گوکو را دارند.

Vegeta

بهترین شخصست های انیمه دراگون بال می‌توانند قویتر از گوکو شوند
نکته هایی درباره افزایش قدرت وگتا

در دراگون بال، آنها رقابتی دوستانه دارند. این دو جنگجو از زمان اولین دیدار همراه یکدیگر بوده‌اند و پیشرفت وگتا که در مراحل مهم و قابل توجه گوکو به مرور میبینیم بسیار جذاب است.

دراگون بال اجازه داده تا وگتا از سایه گوکو خارج شده و به دنبال راه خود برای قدرت برود و  از بهترین قدرت‌های خود استفاده کند و او فقط مسیر گوکو را تقلید نمی‌کند. وگتا در تغییر اخیر خود به نام “الترا اگو” نسخه قوی‌تری نسبت به “الترا گوکو” ارائه داد.

حتی در دراگون بال فصل سوپر قهرمان یک مبارزه کوتاه بین این دو جنگجو نمایش داده می‌شود که وگتا برنده می‌شود و جز مهمترین و بهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قوی تر شوند.

Gohan

بهترین شخصیت‌های دراگون بال که می‌توانند قویتر از گوکو شوند

در دراگون بال‌زِد قدرت‌های باورنکردنی گوهان را نشان می‌دهند که بخشی از سفر او الهام بخش بوده است. گوهان اولین شخصیتی بود که به سوپر سایان(جنگجو) 2 تبدیل شد و او توسط کای پیر برای دریافت ارتقای ویژه “اوتیمیت” انتخاب شد.

در تحقیقات اولیه، اَبَر دراگون بال به بررسی هنرهای رزمی گوهان می‌پردازد و به جای آموزش بصورت دائم، تمرکز خود را بر خانواده و زندگی شخصی خود میگذارد . سال‌ها بازگشت گوهان به نقطه اوج گذشته غیرممکن به نظر میرسید، اما در دراگون بال “ابرقهرمان” با ارتقای قدرت گوهان، او به بهترین شکل تغییرات را انجام می‌دهد.

گوکو در این فیلم حضور ندارد، بنابراین قدرت گوهان در مقابل قدرت غریزی گوکو مشخص نیست ولی امیدوارکننده می‌باشد.

Frieza

در ابر دراگون بال ، شروران کمی وجود ندارند، اما فریزا در چندین بازگشت خود بارها خود را به عنوان بدترین شرور این فرانچایز اعلام کرده. با همکاری فریزا در طول دوره نبرد قدرت، برخی از طرفداران براین باورند که او ممکن است در نهایت به گروه قهرمان‌ها بپیوندد.

درپایان مبارزه گوکو، وگتا و گرانولا در برابر گس از گروه هیتر، فریزا با ظاهری غافلگیر کننده و قوی‌تر از همیشه بازمی‌گردد. فریزا به مدت ده سال در اتاق هایپربولیک به شدت تمرین کرد تا به نسخه جدید خود به نام “فریزاسیاه” برسد. فریزاسیاه به راحتی گس را شکست می‌دهد، همچنین او تنها با یک ضربه گوکو را با قدرت غریزی “آلترا اینستینکت” و وگتا را با “آلترا اگو” را نابود می‌کند.

 

Picolo

بهترین شخصست های انیمه دراگون بال می‌توانند قویتر از گوکو شوند

پیکولو در طول دراگون بال زد بارها قدرت‌های خود را نشان داده، اما در “سوپر دراگون بال” بیشتر به عنوان یک بازیگر پشتیبان شناخته می‌شود. مشارکت پیکولو در نبرد قدرت یک شروع خوب به حساب می‌آید، اما نسبت به ارتقای او در ابرقهرمان که دو برابر قدرتش را بدست می‌اورد ، ناچیز است.

آخرین ارتقای او باعث تبدیل شدن او به “پیکولو نارنجی” می‌شود. پیکولو نارنجی در تلاش شکست دادن قدرت گاما 1 است، اما هنوز نمی‌تواند با سل مکس که دست به تخریب زده است، رقابت کند. پیکولو نارنجی در آینده در داستان دراگون بال سوپر نقش مهمی را خواهد داشت و حتی اگر در حال حاضر قدرتمندتر از گوکو با قدرت غریزی‌اش نباشد، احتمالاً با کمی آموزش (شاید با بهترین آموزه‌های گوهان ) بتواند خیلی پیشرفت کند.

Jiren

بهترین شخصیت‌های دراگون بال که می‌توانند قویتر از گوکو شوند

در نبرد قدرت دراگون بال سوپر، دشمنان قدرتمندی از سراسر جهان‌های مختلف معرفی می‌شوند، اما بیشتر آنها را گوکو به راحتی می‌تواند شکست دهد. با این حال، جایرن از جهان 11  به عنوان قوی‌ترین مبارز در نبرد به سرعت مشهور می‌شود و گوکو را وادار به استفاده از قدرت‌های غریزی خود می‌کند. گوکو هنوز در حال یادگیری استفاده از قدرت‌های غریزی در هنگام مبارزه با جایرن است و برای زنده ماندن در مبارزه نیاز به کمک وگتا، آندروید 17 و فریزا دارد. گوکو از زمان نبرد قدرت، به بهترین قدرت‌های غریزی دست یافته، اما همچنین  جایرن هم در حال آموزش برای مبارزه بعدیش است که ممکن است مجبور به مبارزه در برابر سایان برتر جهان 7 بشود.

 

Android17

بهترین شخصست های انیمه دراگون بال می‌توانند قویتر از گوکو شوند

دردراگون بال سوپر، صحنه‌هایی که مخاطبان مدت زیادی از آنها جامانده بودند، به نمایش درآمد و آندروید 17 توسط گوکو در تیم جهان 7 برای مبارزه در نبرد قدرت استخدام شد. آندروید 17 در ابتدا مردد بود که از خانواده و مسئولیت‌هایش دست بردارد، اما در نهایت موفق می‌شود جهان 7 را از نابودی نجات دهد و مبارزه را ببرد. آندروید 17 با تکنیک‌هایی که در اختیار دارد، قوی شمرده می‌شود. با این وجود وضعیت آندرویدی او مزایای خاصی مانند امکان شناسایی نشدن و تامین مداوم انرژی و استقامت را به او می‌دهد.

Geranola

بهترین شخصیت‌های دراگون بال که می‌توانند قویتر از گوکو شوند

گرانولا آخرین عضو “نژاد سریلیان” است که توسط سایان‌ها از بین برده شدند. گرانولا به اندازه‌ای متمرکز بر روی انتقام گرفتن است که از توانایی‌های گرگانه سیاره‌اش برای تبدیل شدن به قوی‌ترین مبارز در کهکشان استفاده می‌کند، اما با اینکه عمر او که به شدت کاهش یافته، آرزوهای گرانولا او را در حد نیروی گوکو با ایستادگی‌ای فوق‌العاده و نیروی اولترا اگو وگتا قرار می‌دهد، و وقتی متوجه می‌شوند که گروه هیتر دشمن واقعی آنها است، با همکاری هم موفق می‌شوند. زمان باقیمانده از عمر گرانولا بسیار کم است، اما تا وقتی که زنده باشد باید با فریزا تصویه حساب کند. او با گوکو و وگتا تمرین می‌کند و با استفاده از مهارت‌های تک تیراندازی منحصر به فرد مردمش، امکان دارد به آرزوهایش برسد

Gamma1

آندروید‌های شرور از زمان شروع انیمه دراگون بال همیشه مزاحم بوده‌اند. دراگون بال سوپر “قهرمان فوق‌العاده” بازگشت ارتش قرمز ردریبون و آندرویدهای پیشرفته گاما 1 و گاما 2 را به خود اختصاص داده‌اند. در اوج فیلم، گاما 2 تلاش به قربانی کردن خود کرد ، اما گاما 1 از این ماجرا جان سالم به در می‌برد و قول می‌دهد به قهرمانان کمک کند. حداکثر توانایی‌های گاما 1 هنوز مشخص نشده است و احتمالاً او می‌تواند همچنان قدرتمندتر شود، و در دسته ای ک جز بهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قوی تر شوند جا بگیرد

همانند آندرویدهای 17 و 18. مهم‌ترین چیز این است که هرگز گوکو در مقابل هیچکدام از آندرویدهای گاما در فیلم نمی‌جنگد و بنابراین ذهنیتی به وجود می‌آید که او در مقابل آنها در کدام رده قرار می‌گیرد. با این حال که گاما 1 قطعا قدرتمندتر از حالت پایه گوهان و پیکولو است.

Gotenks

گوتنکس در دراگون بال سوپر به عنوان یک شخصیت کمدی ظاهر می‌شود، تا جایی که در انیمه سوپر قهرمان، اتحاد نامناسب او مورد توجه قرار می‌گیرد. برای همین جز بهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قوی تر شوند قرار میگیرد.

با این حال، نمی‌توان انکار کرد که گوتنکس هنوز یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های این سریال است و تنها سایان به جز گوکو است که می‌توانند به سوپر سایان 3 تبدیل شود. نسخه مانگای دراگون بال سوپر، تمرکز بیشتری بر روی گوتنکس نوجوان دارد که هنوز به مبارزه رزمی پایبند است.

نسخه مانگای دراگون بال سوپر احتمالاً در نبرد با سل مکس به گوتنکس قدرتمندتر روی می‌آورد و اجازه می‌دهد تا شخصیت پررنگ تری داشته باشد.

حتی اگر این اتفاق نیفتد، گوتنکس هنوز بیش از حد منتظر پیشرفت است و پتانسیل دارد تا چالشی برای گوکو باشد.

Pan

بهترین شخصیت‌های دراگون بال که می‌توانند قویتر از گوکو شوند
طرفدارای پان باید بدونند

در زمان خط زمانی دراگون بال سوپر، پان در حال حاضر سه سال دارد که جز بهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قوی تر شوند قرار دارد.

اگر او در همین سن به فعالیت خود ادامه دهد، انتظار میرود که او به احتمال زیاد قوی‌ترین سایان شود و حتی از پدربزرگش هم مقام بالاتری دریافت کند. دراگون بال سوپر” سوپر هیرو” در اصل توجه را به سمت گوهان و پیکولو برده‌اند، اما همچنین یک داستان رضایت‌بخش برای پان کوچولو به نمایش گزاشتند. آموزش پان تحت نظر پیکولو است که او را به یک شخصیت طبیعی تبدیل کرده و به راحتی سربازان قوی ارتش ریبون را شکست می‌دهد. انیمه دراگون بال سوپر همچنین نشان می‌دهد که پان هنوز در دوران نوزادی هم می‌تواند پرواز کند. دراگون بال جی‌تی نتوانست پان را به اندازه‌ای که مخاطبان امیدوار بودند نشان دهد، اما دراگون بال سوپر در تلاش برای تبدیل پان به جوان‌ترین سوپر سایان است .

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتاربهترین شخصیت های دراگون بال که میتوانند از گوکو قوی ترشوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *