تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز + خلاصه داستان و بازیگران

چندی پیش، اعلام شد که اگر اعتصابات SAG بر روی فیلمبرداری Batman تاثیر نگذارد، تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

چندی پیش، رسانهٔهای آمریکایی اعلام کردند که درصورتی که اعتصابات بازیگرها به پایان برسد، فیلم‌برداری فیلم The Batman: Part II با نقش‌آفرینی رابرت پتینسون می‌تواند از 6 نوامبر (۱۵ آبان) آغاز شود.

تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز

بتمن 2 در اوایل سال جاری به عنوان بخشی از پیشنهادات آینده استودیو دی سی در سال‌های آینده رسما معرفی شد. این دنباله، ادامه فیلم اول خواهد بود و در جهان خودش به صورت رسمی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های DC دی سی تا سال 2025

اگر دنباله در مسیر اکران در 3 اکتبر 2025 باقی بماند، زمانی بین 4 تا 5 ماه قبل از آن زمان مناسبی برای انتشار اولین تریلر خواهد بود.

داستان فیلم The Batman 2

تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز
داستان فیلم The Batman 2

با توجه به فهرست گسترده‌ای از بازیگران مورد انتظار، تعیین اینکه دقیقاً چه اتفاقی ممکن است در The Batman – Part II بیافتد، سخت است. اگر Clayface شرور منتخب باشد، شاید این منجر به این شود که آنتاگونیست به طور مساوی در هر دو طرف زندگی بروس وین درگیر شود.

با توجه به اینکه جوکر و ریدلر هر دو در زندان هستند و پایان فیلم اول با مکالمه این دو تمام شد، انتظار می‌رود شاهد حضور هر دو شرور در کنار همدیگر باشیم.

بازیگران The Batman 2

تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز
بازیگران فیلم The Batman 2

همانطور که انتظار می‌رود، رابرت پتینسون با نقش بروس وین یا همان بتمن در نقش اصلی بازخواهد گشت. اندی سرکیس در نقش آلفرد، زوپی جرویتز در نقش کت وومن، کالین فارل در نقش پنگوپن، جفری رایت در نقش جیمز گوردون، پاول دانو در نقش ریدلر و بری کیوگان نقش جوکر را ایفا خواهند کرد.

حواشی تأخیر فیلمبرداری

تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز
حواشی تأخیر فیلمبرداری

متأسفانه، از زمانی که می‌خواست فیلمبرداری آغاز شود، تاکنون دو اعتصاب مختلف از طرف انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA به صنعت ضربه زده است و تمامی فیلمبرداری‌ها عقب افتاده‌اند. هر دوی این حرکات به شدت بر دنباله ریوز تأثیر گذاشتند و باعث شدند تا این دنباله به تعویق بیافتد.

این اعتصابات، منجر به گزارش‌هایی شد که ادعا می‌کرد فیلم‌برداری در حال حاضر تا مارچ 2024 (فروردین 1403) آغاز نمی‌شود. اگرچه ممکن است فیلم همچنان بتواند تاریخ اکران اصلی خود را در سال 2025 داشته باشد؛ اما با توجه به اینکه چقدر فاصله دارد، طرفداران باید خود را برای تاخیر آماده کنند.

کلام آخر

تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز
بتمن 2

بتمن مت ریوز، بخشی از راه اندازی مجدد DCU که جیمز گان و سافران آن را بر عهده دارند نخواهد بود. در عوض، این فیلم در جهان خودش به زندگی ادامه خواهد داد و مانند جوکر 2، تحت عنوان Elseworlds به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ انتشار بتمن 2 مت ریوز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *