تماشا کنید: پشت پرده سکانس وایرال شده زخم کاری 2

امروز ویدیویی از پشت پرده سکانس وایرال شده زخم کاری 2 در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران ایجاد کرده است.

به تازگی وایرل شدن سکانسی مهم از سریال خانگی زخم کاری 2 در رسانه ها بازخورد بسیاری را از سوی کابران داشته است. گویا سکانس جنجالی وایرال شده از سریال زخم کاری 2 به طور عجیبی لو رفته که حواشی بسیاری را از سوی برخی رسانه ها داشته است.

بیشتر بخوانید:

نقد سریال زخم کاری 2 ؛ فیلمنامه یا فن تئوری؟

تصاویری از اکران عمومی قسمت 1 فصل 2 سریال زخم کاری : بازگشت

پشت پرده سکانس وایرال شده زخم کاری 2

در ادامه می‌توانید جنجالی ترین سکانس لورفته از سریال زخم کاری را ببینید:

در ساعات گذشته، یک سکانس از سریال “زخم کاری” ساخته محمدحسین مهدویان در فضای مجازی پربازدید شده است. برخی کاربران این سکانس را به دلیل دیالوگ‌های آن، “زن ستیزانه” می‌دانند. این گروه اعتقاد دارند که در کل سریال “زخم کاری”، زنان به عنوان “منفعت‌طلب” و “خائن” معرفی می‌شوند؛ اما باید توجه داشت که این نظرات شخصی برخی از کاربران فضای مجازی هستند و نمی‌توان آن‌ها را به عنوان نظر رسمی دربارهٔ سریال در نظر گرفت.
 
“زخم کاری” یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی است که بر پایهٔ رمان “بیست زخم کاری” نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. این سریال توسط محمدحسین مهدویان نویسندگی و کارگردانی شده و بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی در آن حضور دارند.

درباره سریال زخم کاری

پشت پرده سکانس وایرال شده زخم کاری 2
سریال “زخم کاری” یک سریال درام و خانوادگی ایرانی است که توسط محمدحسین مهدویان ساخته شده است. فصل دوم این سریال با نام “زخم کاری: بازگشت” در سال 1402 (2023-2024) تولید شده است. قسمت سوم این فصل در مورد شخصیت میثم علی است که علی رغم میلش تسلیم سمیرا شده و حضور طلوعی را در هولدینگ می‌پذیرد. طلوعی به میثم و سمیرا پیشنهاد مشارکت در یک پروژه‌ی عظیم را ‌می‌دهد و در ادامه درخواست دیگری را مطرح می‌کند که باعث شوکه شدن میثم می‌شود.

داستان سریال زخم کاری : بازگشت

پشت پرده سکانس وایرال شده زخم کاری 2
در فصل دوم سریال “زخم کاری: بازگشت”، بازیگر کامبیز دیرباز در نقش طلوعی نقش آفرینی می‌کند. در قسمت سوم این فصل، شخصیت طلوعی به میثم و سمیرا پیشنهاد مشارکت در یک پروژه‌ی عظیم را ‌می‌دهد و در ادامه درخواست دیگری را مطرح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده سکانس وایرال شده زخم کاری 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *