نعمت احمدی نسب حقوقدان و منتقد درگذشت +[بیوگرافی و علت فوت]

خبر درگذشت نعمت احمدی نسب صبح امروز منتشر شد. آقای احمدی نسب حقوق‌دان و وکیل دادگستری بود که پس از تحمل کردن یک دوره بیماری، دار فانی را وداع گفت.

نعمت احمدی نسب وکیل دادگستری پس از دو ماه بستری در بیمارستان آتیه تهران به دلیل سرطان، صبح امروز درگذشت. وکیل صالح نقره کار با انتشار یادداشتی درباره دکتر نعمت احمدی نسب، ویژگی منحصر به فرد این استاد را در تاریخ و استفاده از گزاره‌های تاریخی در تحلیل‌های حقوقی و اجتماعی تشخیص داد. در ادامه مطلب با خبر فوت نعمت احمدی نسب همراه ما بمانید.

درگذشت نعمت احمدی نسب

نعمت احمدی نسب درگذشت

در متن یادداشت آقای صالح نقره کار آمده است:

اینک جامعه حقوقی از نعمتی بزرگ محروم شد و حقوقدانی ازاده و پژوهشگری تاریخ شناس و ایران دوستی پر کار و پای کار از میان ما رخت بر بست. آن هم در کشاکش روزگار آزگاری که بیش از همیشه به بزرگترهای حقوقی نیازمندیم و چند صباحی است که از هیبت اندیشگی و پختگی های حزم اندودشان محروم گشته ایم.

بیوگرافی نعمت احمدی نسب

درگذشت نعمت احمدی نسب

نعمت احمدی نسب در سال ۱۳۳۴ به دنیا آمد. او دانش‌آموخته حقوق و دکترای تاریخ بود و به عنوان وکیل بسیاری از روزنامه‌نگاران در دهه ۷۰ و در پرونده‌هایی مانند قتل‌های محفلی در کرمان فعالیت می‌کرد. در ابتدای سال جاری، دادگاه انتظامی پروانه وکالت او را ابطال کرده بود و نعمت احمدی این قضیه را به عنوان یک مسئله سیاسی می‌دانست و در این روزها در حال پیگیری مقدمات درخواست اعاده دادرسی از آن حکم بود.

علاوه بر وکالت، این وکیل دادگستری تجربه تدریس در دروس تلفیقی دو رشته تاریخ و حقوق در دانشگاه امام جعفر صادق و دانشگاه آزاد اسلامی را داشت و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد نیز بود. نعمت احمدی در سال‌های اخیر به عنوان یک یادداشت‌نویس ثابت در روزنامه اعتماد فعالیت می‌کرد. رسانه فیگار به خانواده و بازماندگان وی تسلیت گفته و برای آنها صبر و سلامتی آرزو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت نعمت احمدی نسب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *