رایان رینولدز و چنینگ تیتوم در فیلم جدید کارگردان فیلم The Lost City حضور خواهند داشت

به تازگی خبر حضور رایان رینولدز و چنینگ تیتوم در فیلم جدید کارگردان فیلم The Lost City تأیید شد که بازتاب فراوانی را در فضای مجازی به دست آورد.

فیلم Calamity Hustle که ساخته جدید برادران «نی» (Nee) است، فعلاً در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد. باید تا انتشار اطلاعات بیشتر منتظر ماند و دید که در نهایت کدام کمپانی حق پخش این پروژه از برادران نی را بر عهده خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور رایان رینولدز و چنینگ تیتوم در فیلم جدید کارگردان فیلم The Lost City

سال گذشته، «آرون نی» و «آدام نی» فیلم کمدی، اکشن و ماجراجویی The Lost City را با حضور «ساندرا بولاک»، اکران کرد و توانست فروشی بالغ بر 193 میلیون دلار کسب کند. در حال حاضر، آن‌ها در حال تهیه پروژه جدید خود با نام «شلوغی فاجعه» (Calamity Hustle) هستند و تاکنون بازیگرانی مانند رایان رینولدز و چنینگ تیتوم را وارد تیم خود کرده‌اند. شرکت‌های «نتفلیکس»، «برادران وارنر» و «آمازون پرایم ویدئو» نیز در تلاش برای کسب حق پخش این فیلم هستند.

حضور رایان رینولدز و چنینگ تیتوم در فیلم جدید کارگردان فیلم The Lost City

داستان پروژه جدید برادران نی درباره یک کاراگاه بازنشسته است که از بخت بد روزگار، به یک مامور تحقیق خصوصی تبدیل شده و پس از این که سر و کله یک جنایت‌کار شرور پیدا می‌شود، وظیفه می‌یابد تا برادر خود را که درگیر سرقت الماس شده، پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور رایان رینولدز و چنینگ تیتوم در فیلم جدید کارگردان فیلم The Lost City چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *