شاهرخ خان بار دیگر رکورد پرفروش‌ترین فیلم بالیوودی سال را به نام خود ثبت کرد!

رکورد پرفروش‌ترین فیلم بالیوودی سال بار دیگر به نام شاهرخ خان ثبت شد و این در حالی است که شاهرخ خان اینبار با فیلم سرباز رکورد قبلی خود را شکسته است.

فیلم «شاهرخ خان» به نام «سرباز» (Jawan) توانست رکورد فروش روز افتتاحیه بالیوود را در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ با درآمد ۱۲۹ میلیون دلار، ثبت کند. این فیلم داستان مردی به نام سرباز را به تصویر می‌کشد که در تلاش است تا فساد را در جامعه هند ریشه‌کن کند. از جمله ویژگی‌های این فیلم، بازی «شاهرخ خان» در دو نقش پدر و پسر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های شاهرخ خان ؛ محبوب ترین سوپر استار کشور هند

رکورد پرفروش‌ترین فیلم بالیوودی سال

فیلم «سرباز» با درآمد ۱۲۹ میلیون دلار، رکورد فروش روز افتتاحیه بالیوود را به دست آورد و رکورد ۱۲۶ میلیون دلاری فیلم «پاتان» (Pathaan) که در ماه ژانویه ۲۰۲۳ اکران شد، را شکست. در حال حاضر، فیلم «سرباز» در رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های هند و فیلم «پاتان» در رتبه ششم قرار دارد.

رتبه سوم پرفروش‌ترین فیلم‌های هندی سال ۲۰۲۳ به «شورش ۲» (Gadar 2) با درآمد ۸۳ میلیون دلار، و پس از آن به «زندانبان» (Jailer) با درآمد ۷۸.۲ میلیون دلار و «داستان عشق راکی و رانی» (Rocky Aur Rani Kii Prem Kahaani) با درآمد ۴۲.۸ میلیون دلار تعلق دارد.

در تاریخ سینمای هند، فیلم‌های «سرباز» و «پاتان» به ترتیب در رتبه‌های پنجم و ششم قرار دارند. رتبه اول پرفروش‌ترین فیلم در تاریخ سینمای هند نیز به فیلم «دنگل» (Dangal) با بازی «عامر خان» تعلق دارد که در سال ۲۰۱۶ اکران شد و درآمد ۲۴۴ میلیون دلاری را به دست آورد.

تیزر فیلم سینمایی Jawan با بازی شاهرخ خان

در فیلم هندی “سرباز”، شاهرخ خان در نقش رئیس زندان زنان، با همکاری چند زن زندانی به مقابله با ظلم و فسادی که در جامعه رخ می‌دهد، می‌پردازد. این گروه می‌کوشند با اقداماتی سازمان‌یافته ثروت ثروتمندان را به مردم برسانند و به نوعی با فساد مقابله کنند. نکته جالب اینکه مادر شاهرخ خان در این فیلم یکی از این سیاستمداران فاسد است که حتی اعدام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *