تاریخ پخش مستند لیونل مسی در اپل تی‌وی پلاس مشخص شد!

سرویس استریم Apple TV+ که وظیفه ساخت مستندی بر اساس زندگینامه مسی در اینتر میامی را بر عهده گرفته بود، چندی پیش، تاریخ پخش مستند لیونل مسی را اعلام کرد.

سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس، یک مستند سریالی از اسطوره فوتبال آرزانتین، لیونل مسی ساخته است. این مستند، قرار است نگاهی تازه به زندگی او در آمریکا داشته باشند.

تاریخ پخش مستند لیونل مسی در اپل تی‌وی پلاس مشخص شد

سرویس استریم Apple TV+ تاریخ پخش مستند لیونل مسی را به صورت رسمی اعلام کرد. این سریال که با عنوان «مسی با آمریکا ملاقات می‌کند» شناخته می‌شود، در تاریخ 11 اکتبر 2023 (19 مهر 1402) در قالب 3 قسمت منتشر خواهد شد. این مستند 6 قسمت دارد و قسمت‌های بعدی، به صورت هفتگی در طول فصل MLS (لیگ فوتبال آمریکا) پخش خواهند شد. به این ترتیب، تاریخ انتشار مستند مسی ، چهارشنبه هفته آینده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مستند Apple TV بر اساس IMDB

تیزر مستند مسی

این مستند، توسط کمپانی «SMUGGLER Entertainment» تهیه شده است و داستان ورود تابستانی لیونل مسی به باشگاه «اینترمیامی» را به تصویر می‌کشد. قسمت‌های مختلف این مستند، مسیر مسی 36 ساله را در اولین فصل حضورش در لیگ MLS را دنبال می‌کند.

مسی دوران حرفه‌ای خود را در اینترمیامی با گلزنی آغاز کرد. او در 11 بازی، آمار خیره‌کننده 11 گل و 8 پاس گل را به ثبت رساند. مسی پس از قهرمانی در جام اتحادیه لیگ MLS، به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته شد. همچنین شرکت اپل، در حال تولید دومین مستند از مسی است که به حضور او در جام جهانی و قهرمانی در آن می‌پردازد. تاریخ پخش این مستند، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: SI


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *