تریلر رسمی فیلم The Beekeeper منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

جیسون استاتهام در سال 2024 با فیلم اکشن «زنبوردار» بازمی‌گردد. اخیرا تریلر رسمی فیلم The Beekeeper (زنبوردار) نیز با حضور جیسون استاتهام منتشر شده که در ادامه، شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

«The Beekeeper»، عنوان یکی از موردانتظارترین فیلم‌های اکشن سال آینده است. تریلر فیلم The Beekeeper نشان می‌دهد که جیسون استاتهام در این فیلم، نقش یک فرد دیوانه را بازی می‌کند که سعی دارد دست به یک انتقام خونین بزند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فیلم The Beekeeper

مراحل ساخت فیلم «The Beekeeper» بر عهده استودیوی میرامکس بود و این استودیو از دو سال گذشته، با جیسون استاتهام قرار داد بست تا او را به عنوان نقش اصلی در فیلم داشته باشد.

استودیو «میرامکس» به‌تازگی تریلر فیلم زنبوردار را منتشر کرد. در این تریلر می‌بینیم که استاتهام با حرکات رزمی و تیراندازی‌های حرفه‌ای در میان دشمنان بی‌شمار، در تلاش برای انتقامی خونین است.

استاتهام در این فیلم، عضو سابق یک سازمان مخفی به اسم «زنبورداران» (The Beekeeper) است. او پس از اینکه دوست و همسایه‌اش، خانم پارکر را در نتیجه یک حمله عجیب نظامی از دست می‌دهد، تصمیم می‌گیرد انتقام آن‌ها را از شرکت مسئول بگیرد.

شرکت «Metro-Goldwyn-Mayer»در اوت 2022 (مرداد 1401)، حق پخش فیلم را در ایالات متحده و برخی از کشور‌های اروپایی به دست آورد. در فوریه 2023 (بهمن 1401)، شبکه سینمایی «Sky Cinema» نیز حق پخش فیلم را در بریتانیا به دست آورد. استودیوی «MGM» تاریخ اکران The Beekeeper را در 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402) اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر رسمی فیلم The Beekeeper چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *