کریستین الیور بازیگر سریال معروف هشدار برای کبرا 11 درگذشت

کریستین الیور بازیگر آلمانی معروفی که در سریال مشهور هشدار برای کبری 11 بازی کرده بود، شب گذشته در سن 51 سالگی در یک حادثه هوایی جان خود را از دست داد.

به گزارش فیگار به نقل از فاکس نیوز؛ «کریستین الیور»، بازیگر آلمانی که به خاطر بازی در فیلم‌های هالیوودی مانند مسابقه سرعت و سریال آلمانی هشدار برای کبری 11 شناخته می‌شود، در یک حادثه هوایی در «سنت وینسنت» و «گرنادین» درگذشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کریستین الیور بازیگر سریال هشدار برای کبرا 11 درگذشت

پلیس محلی «سنت وینسنت» و «گرنادین» اعلام کرد که این بازیگر 51 ساله به همراه دو دختر کوچکش و خلبان هواپیما پس از سقوط، جان خود را از دست دادند و پیکرهای آن‌ها از دریا پیدا شد. به نظر می‌رسد که هواپیمای تک موتوری که این گروه در آن سفر می‌کردند، لحظاتی پس از بلند شدن از زمین سقوط کرده است.

کریستین الیور

این بازیگر، برای اولین بار در سریال آمریکایی دهه 90 که نجات به وسیله زنگ: کلاس جدید نام داشت حضور پیدا کرد و در سال 2003، در سریال معروف هشدار برای کبری 11 نقش کاراگاه «یان ریشتر» را داشت.

از جمله فیلم‌های برجسته‌ای که «الیور» در آن‌ها حضور داشت، می‌توان به آلمانی خوب، درام معمایی ساخته «استیون سودربرگ» در سال 2006 که در آن با «جورج کلونی» و «کیت بلانشت» همکاری داشت اشاره کرد.

مسابقه سرعت، ساخته «لیلی» و «لانا واچوفسکی» در سال 2008 و «والکری»، یک فیلم هیجان‌انگیز ساخته «برایان سینگر» در سال 2009، از دیگر آثاری هستند که او در آن‌ها حضور داشته است. علاوه بر بازیگری، الیور به عنوان تهیه‌کننده یا در فیلم‌هایی مانند آماده‌ای یا نه در سال 2009، بیرون وحشی، در سال 2018 و پیچ اشتباه، در سال 2021 نیز فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری و فیلم‌های کریستین الیور چیست؟ شما کدام فیلم او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *