تام هنکس و لیدی گاگا در لیست مشتریان جنسی جزیره اپستین

جفری اپستین که به عنوان یک قاچاقچی بزرگ انسان شناخته می‌شود که طبق گفته منابع معتبر، کودکان زیر 18 سال را به جزیره خصوصی خود می‌برده و در ازای دریافت مبالغ زیادی از افراد معروف و مشهور، از آن‌ها اخاذی می‌کرده است.

اکنون پس از حدود 4 سال از مرگ «اپستین» در زندان می‌گذرد و لیست مشتریان وی منتشر شد. از شب گذشته، این لیست در تمام رسانه‌های معتبر جهان در حال گسترش است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تام هنکس و لیدی گاگا در لیست مشتریان جنسی جفری اپستین

در این لیست، نام‌های معروفی مانند «جو بایدن» و «هیلاری کلینتون»، «امینم»، «دی‌کاپریو»، «شارلیز ترون»، «بن افلک»، «جیمی کیمل»، «لیدی گاگا»، «بیل گیتس»، «مایلی سایرس»، «مدونا»، «جی‌زی»، «بیانسه»، «اورلاندو بلوم»، «کوئنتین تارانتینو»، «تام هنکس»، «استیون اسپیلبرگ»، «استیون هاوکینگ»، «ریانا»، «رابرت داونی جونیور»، «شاهزاده چارلز»، «آنجلینا جولی»، «کیتی پری»، «رابرت دنیرو»، «الن دی‌جنرس» و… دیده می‌شود.

گفته می‌شود که تمام افراد موجود در این لیست در صورت ثابت شدن اتهامات، به زودی محاکمه خواهند شد.

جفری اپستین

این اسناد، شامل ده‌ها نام است که از پرونده شکایت علیه «گیلن ماکسول» منتشر شده‌اند. «گیلن ماکسول» سال گذشته به اتهام قاچاق جنسی، همکاری و کمک به «جفری اپستین» در سوءاستفاده جنسی از دختران نوجوان، به 20 سال زندان محکوم شد و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد.

این سوابق نشان می‌دهند که چگونه اپستین با شخصیت‌های مشهور و قدرتمند از جمله بانکداران، اشرافیان و افراد مشهور آشنا می‌شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لیست مشتریان جفری اپستین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *