تایید ساخت قسمت 5 جان ویک (John Wick 5) از طرف کارگردان فیلم!

کارگردان معروف فرانچایز اکشن و محبوب جان ویک چاد استاهلسکی (Chad Stahelski)، به تازگی در مورد احتمال ساخت قسمت 5 جان ویک (John Wick 5) صحبت کرده است.

مدیر لاینزگیت اعلام کرده است که به دلیل شروع قوی قسمت چهارم، ساخت قسمت جدید جان ویک محتمل است. فیلم چهارم “جان ویک” با فروش خیره کننده ۷۳.۸ میلیون دلار در افتتاحیه خود، باعث شده کمپانی لاینزگیت به ساخت جان ویک 5 فکر کند.

حضور کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش جان ویک و رابین لورد تیلور (Robin Lord Taylor) در قسمت پنجم این فیلم قطعی است.

ساخت قسمت 5 جان ویک (John Wick 5)

با توجه به آخرین گزارشات، فیلم John Wick: Chapter 4 با فروش ۳۵۱.۴ میلیون دلار در باکس آفیس، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال جاری شناخته شده و در شمار بزرگترین و موفق‌ترین آثار در مجموعه چهار قسمتی جان ویک قرار دارد.

همچنین مدیر گروه سینمایی لاینزگیت در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد که هیچ تضمینی در حال حاضر برای ساخت قسمت پنجم فیلم سینمایی جان ویک وجود ندارد. با این حال، دنیای جان ویک همچنان با سریال سه قسمتی The Continental و اسپین‌آف سینمایی Ballerina با بازی آنا د آرماس گسترش خواهد یافت.

ساخت قسمت 5 جان ویک (John Wick 5)
ساخت قسمت 5 جان ویک (John Wick 5)

مدیر گروه سینمایی لاینزگیت در مصاحبه اخیر خود با استاهلسکی اعلام کرد که هنوز به طور جدی به ساخت قسمت جدید جان ویک فکر نمی‌کند و به دلیل خستگی زیاد، می‌خواهد مدتی از این فرانچایز فاصله بگیرد.

در گذشته، استاهلسکی آشکار کرده بود که لیست بزرگی از ستارگان هالیوودی وجود دارد که در صورت ساخت قسمت پنجم یا هر اسپین‌آف دیگری از جان ویک، دوست دارد با آن‌ها همکاری کند. از جمله این نام‌ها می‌توان به کیلیان مورفی، کالین فارل، شارلیز ترون و میشل یو اشاره کرد.

کیانو ریوز از جان ویک خسته شده است

نکته اساسی درباره ادامه سری جان ویک این است که به نظر می‌رسد نقش اصلی این مجموعه محبوب از صحنه‌های اکشن، بدلکاری و بازیگری در نقش یک قاتل حرفه‌ای اساسا خسته شده و تولید نسخه چهارم هم حسابی او را کلافه کرده است. ایوانیک می‌گوید که ریوز به سازندگان التماس می‌کرده که کاری کنند جان ویک در قسمت چهارم بمیرد تا او بتواند بعد از این فیلم اندکی استراحت کند.

با این وجود به نظر می‌رسد مسئله سود مالی برای سازندگان به حدی وسوسه‌کننده بوده که حاضر به اینکار نشده‌اند. با این وجود سازندگان فعلا به ریوز اطمینان داده‌اند که برنامه‌ای در آینده نزدیک برای ساخت قسمت پنجم جان ویک وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *