زمان آغاز فیلمبرداری فیلم چهار شگفت‌ انگیز مشخص شد

به گفته کارگردان مت شاکمن، سال 2024 زمان آغاز فیلمبرداری فیلم چهار شگفت‌ انگیز خواهد بود. بسیاری از طرفداران marvel در انتظار این فیلم هیجان انگیز هستند.

کارگردان مت شکمن (Matt Shakman) تأیید کرده است که شروع ساخت فیلم Fantastic Four در حال قرار گرفتن تدارکات آن است و تولید آن در بهار سال ۲۰۲۴ در انگلستان آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود بازیگران نقش‌های رید ریچاردز، سو استورم، جانی استورم و بن گریم به زودی دیده شوند.

 

بیشتر بخوانید: امتیاز فصل دوم لوکی منتشر شد

 

فیلمبرداری فیلم چهار شگفت‌ انگیز

بسیاری از پروژه‌های مارول تحت تأثیر حملات اخیر هالیوود از جمله Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) قرار گرفته‌اند. مت شکمن کارگردان این فیلم اطلاعاتی را برای راه‌اندازی مجدد Fantastic Four ارائه کرد.

فیلمبرداری فیلم چهار شگفت‌ انگیز
فیلمبرداری فیلم چهار شگفت‌ انگیز

شکمن در مصاحبه خود گفت که فیلم چهار شگفت‌انگیز “بر خلاف هر چیزی در مارول که قبلا دیده‌اید” متفاوت‌تر خواهد بود. به نظر می‌رسد فیلم Fantastic Four در تاریخ 2 می 2025 (مصادف با 12 اردیبهشت 1404) در سینماهای سراسر جهان اکران شود. اما باید توجه داشت که تاریخ اکران فیلم Fantastic Four دو بار به تعویق افتاده است. ابتدا قرار بود در تاریخ 8 نوامبر 2024 (18 آبان 1403) روی پرده نقره‌ای سینما برود اما تاریخ اکران آن به 14 فوریه 2025 (26 بهمن 1403) تغییر کرد.

همچنین در ماه مارس 2023، شرکت دیزنی اعلام کرد که جاش فریدمن (Josh Friedman) مسئول بازنویسی فیلمنامه فیلم Fantastic Four خواهد بود. تا به این لحظه، تنها حضور جان کرازینسکی در نقش آقای فانتاستیک (Mr. Fantastic) به صورت قطعی در این فیلم ابرقهرمانی تایید شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *