دی سی تور کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون را اعلام کرد

کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون به کارگردانی تیم برتون که به صورت یک تور انجام خواهد شد به تازگی اعلام شده و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

فیلم نمادین بتمن محصول 1989، که توسط تیم برتون کارگردانی شد و مایکل کیتون در نقش بروس وین/بتمن بازی کرد، در سال 2024 به سی و پنجمین سالگرد خود می‌رسد. به مناسبت سی و پنجمین سالگرد بتمن با بازی مایکل کیتون، دی سی یک رویداد تور کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن ساخته تیم برتون را برای سال آینده اعلام کرده است.

کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون

برای گرامی‌داشت این سالگرد، دی‌سی تور کنسرت ویژه‌ای را ترتیب می‌دهد که در آن موسیقی متن فیلم حماسی ساخته دنی الفمن به صورت زنده در یک سمفونی توسط یک ارکستر همراه با نمایش فیلم در پرده‌های بزرگ اجرا می‌شود.

کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون
جشن سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون

بتمن استاندارد جدیدی را برای اقتباس‌های کمیک با دقت تعیین کرد، در حالی که به یک موفقیت تجاری بزرگ تبدیل شد و در آن زمان به پنجمین فیلم پرفروش تبدیل شد. این فیلم که اغلب به‌ عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی در تمام دوران توصیف و به خاطر ایجاد ابرقهرمان محبوب در فرهنگ پاپ شناخته می‌شود، علی‌رغم انتقادهای اولیه درباره نمایش تاریک گاتهام و تبهکارانش، طرفداران زیادی پیدا کرد. ایفای نقش کیتون از شوالیه تاریکی اثر ارزشمندی بر جای گذاشت که منجر به خلق نمایش افسانه ای Batman: The Animated Series و چندین اقتباس شد که تا به امروز ادامه دارد.

جشن سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون

کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون
کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن ساخته تیم برتون

در حالی که برتون و کیتون برای دنباله 1992 بازگشت، بتمن بازگشتند، کارگردان جوئل شوماخر بعداً با بتمن برای همیشه و بتمن و رابین، رنگ و بویی را به فرانچایز وارد کرد. این سریال بعداً توسط سه گانه موفق کریستوفر نولان، شوالیه تاریکی، مجدداً راه اندازی شد و موقعیت افسانه‌ای این شخصیت و همچنین نولان و کریستین بیل بازیگر بتمن دوباره برقرار شد. این مجموعه به زودی با راه اندازی مجدد دیگری در DC Extended Universe دنبال شد که در نهایت کیتون را برای بازی در نقش مکمل در The Flash در سال 2023 فراخواند.

کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن ساخته تیم برتون

کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون
کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن ساخته تیم برتون

در حال حاضر، این شخصیت در دستان فیلمساز مت ریوز است که در حال کار بر روی دنباله بتمن 2022 است، زیرا رابرت پتینسون در نقش Caped Crusader قرار دارد. جالب اینجاست که شایعه شده بود که کیتون برای فیلم پیشنهادی Batman Beyond بازخواهد گشت، هرچند که این گزارش‌ها از آن زمان رد شده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص کنسرت سی و پنجمین سالگرد بتمن مایکل کیتون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *